تقویت بینایی در طب سنتی

تقویت بینایی در طب سنتی

بعضی از گیاهان هستند که کاربرد زیادی در درمان بیماری ها دارند و از آن ها به عنوان گیاهان دارویی استفاده می شود. در این مقاله ما گیاهانی را که خاصیت تقویت بینایی را دارند و به صورت طبیعی می باشند را آماده کرده ایم. پیشنهاد ما این است که حتما این بخش را مطالعه بفرمایید.

امروزه انسان‌ها بیش از هر زمان دیگری می‌توانند از انواع مختلف مواد غذایی بهره‌مند شوند. اما غالباً به دلیل تغذیه نامناسب به عوارض ناشی از آن مبتلا می‌شوند و به ناچار برای درمان آن به دارو‌های شیمیایی روی می‌آورند؛ دارو‌هایی که عوارض جانبی آن‌ها از جنبه‌های مثبت آن بیشتر است؛ لذا اینجا است که گیاهان دارویی به کمک ما انسان‌ها می‌آیند و هرچند اثری درمانی آرام و کندتری دارند اما بیش از دارو‌های ترکیبی مصنوعی قابل اعتماد هستند و بیماری را از درون تحت تأثیر قرار می‌دهند.

البته باید در نظر داشت که برای درمان برخی بیماری‌ها باید درد را درمان کرد که در این گونه مواقع باید دارو‌های شیمیایی را به صورت قرص یا تزریق با نظر پزشک استفاده شود و سپس برای پیشگیری و حفظ تندرستی و درمان اساسی نارسایی‌های مزمن دستگاه‌های بدن می‌توان از گیاهان دارویی مورد نظر استفاده کرد؛ لذا نظر به اینکه گیاهان دارویی در حالت‌های مختلف (عرق گیری، عصاره گیری و جوشانده) دارای خواص یکسانی نیستند برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مؤثر از آن‌ها باید به نوع، میزان و نحوه تجویز آن توجه کرد تا بتوان بیشترین اثر را از کمترین میزان آن برد.

تقویت بینایی با طب سنتی

عرق برگ زیتون (طبیعت سرد)

پایین آورنده قند خون، و در طب سنتی مفید برای نارسایی‌های کبدی، رافع سر درد، تقویت بینایی، مدر، تسکین درد دندان

نحوه استفاده: قبل از هر غذا یک لیوان میل کنید.

عرق برگ زیتون
تقویت بینایی با عرق برگ زیتون

 

بیدمشک (طبیعت خنک)

تقویت قلب، آرام بخش، افزاینده نیروی بدن، ملین و تقویت کننده معده، تقویت بینایی

نوع مصرف: به صورت شربت همه وقت قابل استفاده است.

تقویت بینایی با بیدمشک

 

شاطره (طبیعت خنک)

رفع خارش بدن، تصفیه کننده خون، رفع کمبود ویتامین ث، مقوی، صفرا بر، اشتها آور، مسهل اخلاط ثلثه، ضد یرقان و نارسایی کبد، از غلظت و چسبندگی خون می‌کاهد، در بیماری جذام وبرخی غددسرطانی (با منشاء اپی تلیوم) موثراست، مفید جهت زنبورزدگی و تقویت قوه بینائی

نوع مصرف: یک فنجان در یک لیوان آب سرد بعد از غذا میل شود.

تقویت بینای با شاتره
سنبل الطیب

داروی خواب آور، آرام بخش، ضد افسردگی، ضد دلپیچه، تقویت قدرت چشم

نوع مصرف: یک فنجان در یک لیوان ۳ بار در روز میل شود.

تقویت بینایی با سنبل الظیب

 

بینایی٬ تقویت بینایی٬ تقویت بینایی با بیدمشک٬ تقویت بینایی با داروهای گیاهی٬ تقویت بینایی با سنبل الطیب٬ تقویت بینایی با شاطره٬ تقویت بینایی با عرق برگ زیتون٬ تقویت بینایی چشم٬ تقویت بینایی چشم ضعیف٬ تقویت بینایی چشمها٬ تقویت بینایی در طب سنتی