درمان غلظت خون در طب سنتی

درمان غلظت خون در طب سنتی

بیشتر سلول های خون را گلبول های قرمز تشکیل می دهند. آن ها اکسیژن را به تمامی بدن می رسانند. لذا حجم اصلی آنها را هموگلوبین ( پروتئین حمل کننده اکسیژن) تشکیل می دهد.

تعداد گلبول های قرمز خون بر اساس سن و جنس افراد متفاوت است. آقایان گلبول های قرمز بیشتری از خانم ها دارند و نوزادان تازه متولد شده اغلب گلبول قرمز بیشتری از بزرگسالان دارند.

افزایش تعداد گلبول های قرمز خون و در نتیجه ایجاد غلظت خون باعث می شود جریان خون به سمت اندام های بدن کاهش یابد و گاهی نیز لخته های خون تشکیل می شوند.

بسیاری از افراد هنگام خون دادن، خون روشن را دلیل بر رقت آن و خون تیره را دلیل بر غلظت آن می دانند، در حالی که این تصور اشتباه است، زیرا نمی توان غلظت خون را از طریق چشم غیر مسلح تشخیص داد.

هیچ گاه تیره بودن خون دلیل بر غلظت آن نیست، چون خونی که از فرد گرفته می شود از ورید است و خون وریدی به دلیل کمبود اکسیژن اغلب تیره است.

در زیر با روشهای درمان غلظت خون در طب سنتی آشنا میشنویم

 

درمان با طب سنتی

آب مصرفی فقط به صورت آب جوشیده ولرم شده مصرف شود و آن را بصورت مکیدنی بنوشید.

صبح ناشتا ۱۴ عدد میوۀ عنّاب رسیدۀ شیرین را (بدون هسته) مخلوط با عسل میل کنید (تولید خون سالم تمیز)

صبح قبل از کار، میوۀ عنّابِ رسیده را بجوشانید و پس از ولرم شدن به نسبت مساوی با آب کاهو مخلوط کرده و میل نمایید (تصفیه کنندۀ خون، رقیق کنندۀ خون، تولید خون سالم و ضدّ سرطان)

وسط روز ۱۴ عدد میوۀ تمشک

عصرانه یک ساقه ریواس

به همراه غذا کاهو بدون سُس میل کنید.

شب‌ها قبل از شام هفت عدد آلو بخارای خشک بصورت مکیدنی میل کنید.

به همراه شام یک قاشق غذاخوری زرشک خام.

درمان غلظت خون با طب سنتی

 

درمان غلظت خون٬ درمان غلظت خون با طب سنتی٬ درمان غلظت خون بالا٬ درمان غلظت خون در بارداری٬ درمان غلظت خون در طب سنتی٬ درمان غلظت خون دکتر خیراندیش