هرمس وویاژ پرفیوم-Hermes Voyage d’Hermes Perfume

عطر ادکلن هرمس وویاژ پرفیوم-Hermes Voyage d’Hermes Parfum عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن هرمس وویاژ پرفیوم-Hermes Voyage d’Hermes Parfum عطری است مردانه و زنانه و جذاب.

عطر ادکلن هرمس وویاژ پرفیوم-Hermes Voyage d’Hermes Parfum

عطر ادکلن هرمس وویاژ پرفیوم-Hermes Voyage d’Hermes Parfum، که با رایحه ی اغوا کننده ای از هل ، عطری مناسب برای خانم ها و آقایان در فصول تابستان و بهار است . از دیگر مواد سازنده ی آن می توان به نت های سبز ، چای سبز ، نت های گلی و چوبی اشاره کرد . وقتی این عطر را روی پوست و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، بوی لیموی تازه، نت‌های تند و هل به مشامتان خواهد رسید. این ترکیب تند، گرم و شیرین، انرژی‌های مثبت را به‌سوی

شما روانه می‌کنند و درنهایت آرامش زیادی به شما می‌دهند. پس از مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های ابتدایی به سمت نت‌های میانی خواهید بود. نت‌های میانی که از چای، نت‌های سبز و نت‌های گلی تشکیل‌شده، تمرکز شما را بالا برده و شادی ویژه‌ای را هم به شما می‌بخشند. وقتی مدتی طولانی از این حالت گذشت، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. نت‌های چوبی و مشک، عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. بوی چوب استرس و اضطراب را از شما دور می‌کند. بوی مشک هم حس اعتمادبه‌نفس شما را تقویت می‌کند.

  • رایحه اولیه : لیمو ، هل ، ادویه جات
  • رایحه میانی : گل رز ، نت های سبز ، چای سبز ، نت های گلی

رایحه پایه : مشک ، نت های چوبی ، کهربا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر هرمس وویاژ پرفیوم

ادکلن هرمس وویاژ د هرمس پرفیوم

هرمس وویاژ د هرمس پرفیوم

ادکلن هرمس وویاژ د هرمس پارفوم

Hermes Voyage d’Hermes Parfum