کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه-kenzo L’Eau Kenzo Intense pour Homme

عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه-kenzo L’Eau Kenzo Intense pour Homme عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد.عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس-kenzo  L’Eau Kenzo Intense pour Homme عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه-kenzo L’Eau Kenzo Intense pour Homme

عطر ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه-kenzo L’Eau Kenzo Intense pour Homme،بر پایه‌ی قدرت آب و شدت جاذبه ساخته شده است. همین جمله‌ی کوتاه شاید بهترین توصیف برای L’Eau Kenzo Intense باشد. این عطر در کل بوی آب دریا را با خودش به همراه می‌آورد. با داشتن این عطر هرروز می‌توانید حس حضور در سواحل اقیانوسی را داشته باشید.

کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه عطری است خنک، شیرین و خوشبو که شروعی دلپذیر از رایحه آبهای دریا با ته بویی شور ترکیب با رایحه ای شیرین و میوه ای از مرکبات دارد که حضور رایحه ملایم و مشخصی از گلها و گیاهان باعث افزایش حس شاداب و در عین حال پیچیدگی بیشتر عطر میگردد. با گذر زمان رایحه میوه ای ملایمتر شده و حس گیاهی و گلدار عطر کمی قویتر می شود و رایحه ایجاد شده تا انتها همراه شما خواهد بود.

بطری این عطر بسیار ساده طراحی شده است. این نگاه مینیمالیستی به بیان بهتر امضای برند کنزو در طراحی بطری‌ عطرهایش است. بطری به رنگ لاجوردی است و درست مانند آب‌های اقیانوسی عمق عجیب‌وغریبی دارد. در بطری شفاف است و ترکیب جالبی را با رنگ لاجوردی بطری ایجاد کرده است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش سبز , آب دریا , یوزو
    رایحه میانی : ریحان
    رایحه پایه : خس خس , سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه

ادکلن کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه

کنزو لئو کنزو اینتنس مردانه

کنزو لئو کنزو اینتنس پور هوم

kenzo L’Eau Kenzo Intense pour Homme