آدیداس فرش ایمپکت-Adidas Fresh Impact

عطر ادکلن آدیداس فرش ایمپکت-Adidas Fresh Impact عطری است با رایحه خنک و ترش . این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطرآدیداس فرش ایمپکت عطری است مردانه و شیک.

عطر آدیداس فرش ایمپکت-Adidas Fresh Impact

عطر ادکلن آدیداس فرش ایمپکت-Adidas Fresh Impact، که مخصوص ورزشکاران ارائه شده است لذت ورزش را چندین برابر نموده و با اسانس لیمو ، عطری پر انرژی و پر اشتیاق را به بازارر روانه ساخته است.بوی هر چیزی، می‌تواند یکی از مهمترین بخش‌های نمود آن باشد. شاید بتوان یک منظره‌ی زشت، یک ماشین بد صدا یا غذایی بدمزه را تحمل کرد، ولی محال است بتوانیم بوی نامطبوعی را بیش از چند دقیقه تحمل کنیم. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما در مقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر هم یکی از روش‌هایی که می‌توانید حس خوبی به اطرافیان‌تان منتقل کنید، بوی خوش دادن است؛ طبیعتا هم برای داشتن بویی خوش، می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد.

برند آدیداس–Adidas brand، (به آلمانی: Adidas) شرکت پوشاک آلمانی است، که مقر اصلی آن، در شهر هرتسوگن‌آوراخ در ایالت بایرن قرار دارد. شرکت آدیداس در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس، کفش، پاافزار و کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت‌های شخصی و لوازم لوکس فعالیت می‌کند.

  • رایحه ابتدایی: لیمو (Lemon) ، هندوانه (Watermelon) ، رایحه های سبز (Green Notes)
    رایحه میانی: نعناع (Mint) ، آب (Water) ، زنجبیل (Ginger) ، جوز (Nutmeg)
    رایحه پایانی: کهربا (Amber) ، مشک (Musk) ، درخت پچولی (Patchouli)

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آدیداس فرش ایمپکت

ادکلن آدیداس فرش ایمپکت

آدیداس فرش ایمپکت

 Adidas Fresh Impact