استی لودر پلیژرز زنانه-Estee Lauder Pleasures for women

عطر ادکلن استی لودر پلیژرز زنانه-Estee Lauder Pleasures for women عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن استی لودر پلیژرز-Estee Lauder Pleasures for womenn عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن استی لودر پلیژرز زنانه-Estee Lauder Pleasures for women

عطر ادکلن استی لودر پلیژرز زنانه-Estee Lauder Pleasures for women، عطری است خنک و خوشبو بر پایه رایحه طبیعی و آرامش بخش گل ها.

بطری این در عین مدرن بودن، یادآور شیشه‌های عطر کلاسیک است. این شیشه به‌تنهایی می‌تواند میز کار شما را تزیین کند و هر زمان که خواستید، به‌اصطلاح دم دستتان باشد. روی شیشه، نشان استی لودر و در پایین آن نام Pleasures با خطی زیبا به چشم می‌آیند. در بطری با شکل کروی‌اش حالتی فضایی به این شیشه بخشیده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب گل های صدتومانی و یاس بنفش آغاز می شود که حالتی سبز، کمی تلخ و صابونی مانند در پس زمینه به همراه دارند که خنکی بیشتری به ابتدای کار می دهد. با گذر زمان حس صابونی ملایم شده و با اضافه شدن مشک عطر کمی شیرین می شود و گل ها نیز قوی تر و مشخص تر از ابتدا نمایان می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و شاداب از گل های صدتومانی، یاس بنفش و گل یخ می باشد که حسی ملایم و دوست داشتنی دارند.

  • رایحه اولیه : گل مریم – فلفل صورتی – بنفشه – مانگا – توت قرمز – برگ بنفشه – نت های سبز رنگ
    رایحه میانی : گل صد تومانی – گل رز – سوسن – گل شمعدانی – گل یاس – یاس بنفش – گل کارو
    رایحه پایه : چوب صندل – نعناع هندی – مشک – سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

 عطر استی لودر پلیژرز زنانه

ادکلن استی لودر پلیژرز زنانه

استی لودر پلیژرز زنانه

ادکلن استی لودر پلیژرز

Estee Lauder Pleasures

Estee Lauder Pleasures for women