اکسیس عود-Axis Oud

عطر ادکلن اکسیس عود-Axis Oud عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن اکسیس عود-Axis Oud عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن اکسیس عود-Axis Oud

عطر ادکلن اکسیس عود-Axis Oud،که در زمینه‌ی ساخت عطرهای مردانه و باکیفیت شهرت زیادی دارد، در سال ۲۰۱۵ یک بار دیگر این نکته را به دنیای عطر و ادوکلن گوشزد کرد. این بار شاهد معرفی یک ادو تویلت مردانه به نام «عود» (Oud) بودیم.همان‌طور که از نام این عطر برمی‌آید، بوی عود در تمامی لحظات استفاده از آن به مشامتان می‌رسد.

بطری این عطر ۱۰۰ میلی‌لیتری به رنگ سیاه ساخته شده است. روی بطری، نشان تجاری اکسیس و در پایین آن نام Oud با رنگ طلایی چاپ شده است. یک طرح چهارخانه‌ی شبکه‌ای هم در پایین این عناوین دیده می‌شود. در بطری با شکل استوانه‌ای و نقوش ریزی که روی خودش دارد، به‌خوبی روی گردن طلایی بطری نشسته است.

وقتی اکسیس عود را روی پوست یا محل نبضتان اسپری می کنید به‌سرعت متوجه بوی نارنگی، فلفل سیاه و زعفران خواهید شد. این نت‌های شیرین و تند، باعث ایجاد حس شادی و هیجان بالا در شما خواهند شد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از رزماری، شکوفه‌ی پرتقال و گیاه پاتچولی تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های تند و شیرین، اعتمادبه‌نفس و انرژی خوبی را احساس خواهید کرد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. نت‌های پایانی از چوب عود، بخور خوشبو، عنبر و چرم ساخته‌شده‌اند. بوی این ترکیب شیرین، تمرکز، اعتمادبه‌نفس و آرامش روحانی خوبی را در شما ایجاد خواهد کرد.

  • رایحه اولیه : فلفل , نارنگی , زعفران
  • رایحه میانی : شکوفه پرتقال , رزماری , نعناع هندی
  • رایحه پایه : روایح دودی , چرم , کهربا , عود

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اکسیس عود

ادکلن اکسیس عود

اکسیس عود

Axis Oud