اکسیس فلورال-Axis Floral

عطر ادکلن اکسیس فلورال-Axis Floral عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن اکسیس فلورال-Axis Floral عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن اکسیس فلورال -Axis Floral

عطر ادکلن اکسیس فلورال-Axis Floral،در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شده است. این عطر با بوی شیرینش برای فصول بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد می‌شود.

بطری فلورال بسیار زیبا و خوش‌دست طراحی شده است. روی بطری یک گل طراحی شده که از کنار آن یک پلاک صورتی پیدا است. روی این پلاک نشان تجاری اکسیس و در پایین آن نام Floral با خطی زیبا خودنمایی می‌کند. مایع صورتی‌رنگ درون بطری به‌خوبی از روی شیشه‌ی آن دیده می‌شود. در بطری با رنگ صورتی و طرح مدرنش به زیبایی روی شیشه سوار شده است.

وقتی‌که اکسیس فلورال را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی نارنج، پرتقال ماندارین و گریپ‌فروت خواهید شد. این نت‌های شیرین و مرکباتی، باعث ایجاد حس شادی و تازگی در شما خواهند شد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از تمشک، هل، گل یاسمین و هلو تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های گلی و شیرین، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت خوبی را احساس می‌کنید. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. نت‌های پایانی از عنبر، گیاه پاتچولی، چوب صندل، مشک، دانه‌ی تونکا، چوب کشمیر و وانیل ساخته‌شده‌اند. بوی این ترکیب پایانی، تمرکز، اعتمادبه‌نفس و آرامش خوبی را در شما ایجاد خواهد کرد.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , ترنج , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : تمشک , رز , یاس , هلو
    رایحه پایه : وانیل , دانه تونکا , چوب صندل سفید , چوب کشمیر , مشک , کهربا , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اکسیس فلورال

ادکلن اکسیس فلورال

اکسیس فلورال

Axis Floral