اکسیس میرویر-Axis Miroir

عطر ادکلن اکسیس میرویر-Axis Miroir عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن اکسیس میرویر-Axis Miroir عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن اکسیس میرویر-Axis Miroir

عطر ادکلن اکسیس میرویر-Axis Miroir،در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان اعتمادبه‌نفس و جسارت زیادی را به خانم‌های جوان هدیه می‌کند.در تمام مدت استفاده از Miroir بوی چوب، گل و وانیل مشام شما و اطرافیانتان را نوازش خواهد کرد.

بطری Miroir به شکل یک مکعب تخت و کمر باریک طراحی شده است. روی شیشه نشان تجاری زیبای اکسیس و نام Miroir دیده می‌شود. یک روبان پارچه‌ای به شکل پاپیون به دور گردن بطری بسته شده و زیبایی آن را دوچندان کرده است.

به‌محض اولین اسپری از Miroir روی پوست و محل نبضتان بوی تمشک و لیچی را استشمام می‌کنید. بوی این نت‌های شیرین و میوه‌ای شادی و تازگی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل فریزیا و رز ساخته شده‌اند. این ترکیب گلی انرژی مثبت و طراوت را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از علف وتیور، گیاه پاتچولی، چوب سدر ویرجینیا، عنبر و وانیل ساخته می‌شوند.

  • رایحه اولیه : تمشک , سرخالو
  • رایحه میانی : رز , فریزیا
  • رایحه پایه : وانیل , خس خس , کهربا , سدر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اکسیس میرویر

ادکلن اکسیس میرویر

اکسیس میرویر

Axis Miroir