بررسی برند عطر ادکلن لاگوست-Lacoste

برند عطر ادکلن لاگوستLacoste اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۴۰ عدد عطر و ادکلن با برند لاگوست | Lacoste  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی لاگوست | Lacoste از سال 1933 شروع به کار نموده  و از سال 1984 وارد  بازار عطرر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Rene Lacoste تنیس باز مشهور فرانسوی در سال 1904 متولد شد. وی در دو زمینه ی تنیس و مد به شهرت دست یافته بود. Lacoste در مسابقات US Open در سالل 19277 با تیشرت ساخته خودش که از پارچه ای کشی و سبک بود در مسابقات حاضر شد که این لباس قسمت اعظمی از گسترش مد دردنیای تنیس بشمار می رفت.

عطر لاگوست-ادکلن لاگوست-Lacoste در سال 1933 به همراه Andre Gillier مالک بزرگترین شرکت تولیدی پوشاک بافت در فرانسه، برند Lacoste را با تولید تیشرتهای تنیس و گلف افتتاح کرد. در یکی از جام های دیویس، آمریکن پرس، لاکوست را به خاطر یک شرطبندی که در مورد کیفی از پوست سوسمار انجام شده بود،، تمساح نامید و اینگونه بود که سوسمار به لوگوی Lacoste تبدیل شد. Lacoste پس از موفقیت در تولید تیشرتهای ورزشی محصولاتی از قبیل ساعت، عینک آفتابی،، محصولات چرمی، کفش ورزشی، عطر و ادکلن و … را به تولیدات خود افزود.
لاگوست اولین عطرش Lacoste for Men را در سال 1984 به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. پس از آن نیز انواع عطرهای زنانه و مردانه را با ظاهری اسپرت روانه بازار عطر وو ادکلن کرد. لاگوست عطرهایش را با همکاری عطر و ادکلن سازی Procter & Gamble تولید می نماید.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر لاگوست

ادکلن لاگوست

قیمت عطر لاگوست

خرید عطر لاگوست

 عطر Lacoste

ادکلن Lacoste