تام فورد آمبر دی هایسنس-Tom Ford Ombre de Hyacinth

عطر ادکلن تام فورد آمبر دی هایسنس-Tom Ford Ombre de Hyacinth عطری است با رایحه تند و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد آمبر دی هایسنس- Tom Ford Ombre de Hyacinth عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن تام فورد آمبر دی هایسنس-Tom Ford Ombre de Hyacinth

عطر ادکلن تام فورد آمبر دی هایسنس-Tom Ford Ombre de Hyacinth،که مشترک بین زن و مرد است برای روزهای خنک و رمانتیک بهاری و پاییزی مناسب است.

وقتی Ombre de Hyacinth را روی پوست و محل نبضتان اسپری می‌کنید، متوجه بوی گیاه باریجه، برگ بنفشه و گل ماگنولیا خواهید شد.این ترکیب گلی و گیاهی، طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌دهد.

پس از مدتی نت‌ها میانی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از گل یاسمین، فلفل صورتی و سنبل تشکیل‌شده‌اند. تندی و شیرینی این نت‌ها، انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما سرازیر خواهند کرد. در ادامه و پس از مدتی شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. این نت‌ها از ترکیب مشک، صمغ بنزویین و گیاه باریجه تشکیل‌شده‌اند. اعتمادبه‌نفس و آرامش از اثرات استشمام نت‌های پایانی است.

بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده است. روی این بطری در یک کادر بنفش، نشان تجاری تام فورد و نام عطر را که با رنگ طلایی کار شده را مشاهده می‌کنید. بطری به رنگ سیاه است و عمق بوی خوب این عطر را نشان می‌دهد.

  • رایحه اولیه:گیاه باریجه، برگ بنفشه و گل ماگنولیا
  • رایحه میانی:گل یاسمین، فلفل صورتی و سنبل
  • رایحه پایانی:مشک، صمغ بنزوئین و گیاه باریجه

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد آمبر دی هایسنس

ادکلن تام فورد آمبر دی هایسنس

تام فورد آمبر دی هایسنس

ادکلن تام فورد امبر دی هایسینت

Tom Ford Ombre de Hyacinth