تام فورد توباکو عود-Tom Ford Tobacco Oud

عطر ادکلن تام فورد توباکو عود-Tom Ford Tobacco Oud عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر تام فوردتوباکو عود عطری است مردانه زنانه و خاص.

عطر ادکلن تام فورد توباکو عود-Tom Ford Tobacco Oud

محصولی دیگر از سری پرایوت خانه ادکلن‌سازی تام فورد که این بار ترکیبی از تنباکو و عود را در خود دارد. توباکو عود در ظاهری شبیه به همه محصولات کلکسیون پرایوت و در رنگی تیره ارائه شده است. نسخه ۲۵۰ میل همچون سابق بدون افشانه و با درب گوی مانند تولید شده و نسخه‌های ۵۰ و ۱۰۰ میل دارای افشانه هستند. همچنین جعبه‌ها به شکل کشیده و همچون دیگر نسخه‌های پرایوت طراحی شده‌اند. روی بطری این عطر نشان تام فورد و نام Tobacco Oud که با رنگ سفید کار شده را مشاهده می‌کنید. در بطری مانند یک چتر روی شیشه سوار شده است. همان‌طور که از نام این عطر برمی‌آید، Tobacco Oud بوی تنباکو و عود را با خودش به همراه دارد. وقتی Tobacco Oud را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، خیلی زود متوجه بوی چوب عود (گایاک)، تنباکو، چوب صندل، گیاه پاتچولی و نت‌های تند خواهید شد. بوی جادویی چوب عود وقتی با بوی تنباکو مخلوط می‌شود، آرامش عمیقی را در شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند. تندی و شیرینی سایر نت‌های این عطر، شادی و هیجان زیادی را در شما ایجاد می‌کند.

شرکت تام فورد این ادکلن را اینچنین معرفی کرده است: «توباکو عود برملاکننده تاریخ رمزآلود احساسات عربی است که از دل دانه‌های گرانبهای چوب عود و بخور معطر تنباکو پدید آمده است. این ادکلن رایحه مسحور کننده عود را به همراه دانه‌های مرغوب تنباکوی عربی و ترکیبی از گیاهان، گل‌ها و ادویه‌ها ارائه می‌نماید.»

تا کنون از ساختار هرمی ترکیبات توباکو عود اطلاع دقیقی به دست نیامده اما ترکیبات آن مشخص شده‌اند. در کنار تنباکو و عود که محور رایحه را شکل می‌دهند، ادویه‌جات، چوب صندل و نعناع هندی نیز حضور دارند.

  • رایحه ها : ادویه جات معطر , تنباکو , چوب صندل سفید , عود , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد توباکو عود

ادکلن تام فورد توباکو عود

تام فورد توباکو عود

Tom Ford Tobacco Oud