تام فورد شانگهای لیلی-Tom Ford Shanghai Lily

عطر ادکلن تام فورد شانگهای لیلی-Tom Ford Shanghai Lily عطری است با رایحه گرم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.تام فوردشانگهای لیلی-Tom Ford Shanghai Lily عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن تام فورد شانگهای لیلی-Tom Ford Shanghai Lily

عطر ادکلن تام فورد شانگهای لیلی-Tom Ford Shanghai Lily،عطری است پیچیده، شیک و رسمی که شروعی نیمه شیرین، کمی گرم و تلخ از ترکیب رایحه ادویه ها و صمغ بنزوئین دارد که جذاب و در عین حال رسمی و دوست داشتنی است. با گذر زمان رایحه عطر کمی گرم تر شده و رایحه بخور و ترکیب مشخصی از گل ها اضافه می گردند که این تغییرات باعث می شوند که عطر ترکیبی نیمه شیرین، گرم، گلی، تلخ و ادویه ای پیدا کند که حس دودی ضعیفی نیز در کنارشان قرار دارد.

بطری این عطر که مانند دیگر عطرهای معروف تام فورد طراحی شده، به رنگ تیره است. روی بطری یک پلاک طلایی‌رنگ دیده می‌شود. روی این بطری، نشان تجاری تام فورد و در پایین آن نام این عطر دیده می‌شود. در بطری هم مانند یک چتر روی آن سوار شده است.

  • رایحه ها: ادویه جات معطر , نارنج , ادویه گل میخک , رز , گل‌های معطر , نرگس ,یاس , وانیل , فلفل صورتی , فلفل , روایح دودی , چوب کشمیر , خس خس, لوبان ,چوب گایاک , لابدانیوم , فیبر بیدستران , صمغ کندر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد شانگهای لیلی

ادکلن تام فورد شانگهای لیلی

تام فورد آتلیه د اورینت شانگهای لیلی

Tom Ford Shanghai Lily

Tom Ford Atelier d’Orient Shanghai Lily