تام فورد عربین وود-Tom Ford Arabian Wood

عطر ادکلن تام فورد عربین وود-Tom Ford Arabian Wood عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر تام فورد عربین وود عطری است اسپرت و خاص.

عطر تام فورد عربین وود-Tom Ford Arabian Wood

عربین وود محصولی دیگر از تام فورد است که جزو ادکلن‌های سری private blend این شرکت به حساب می‌آید و همچون سایر ادکلن‌های این سری دارای قیمتی گرانبهاست.عربین وود را باید یک ادکلن گرم و چوبی دانست که در غنای عطر آن شیرینی و تلخی توأمان است.

این محصول مانند برادران خود از رایحه‌ای غنی و پرمحتوا برخوردار است و هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده است. ظاهر شیشه نیز شبیه دیگر کارهای سری پرایوت است . وقتی به شیشه‌ی این عطر دقت کنید، یک پلاک طلایی‌رنگ را می‌بینید که روی آن نام Tom Ford و در زیر آن نام Arabian Wood  حک شده است. در بطری تیره‌رنگ  مانند یک چتر روی آن سوار شده و هارمونی جالبی با بدنه‌ی آن ایجاد می‌کند.ظاهر شیشه نیز شبیه دیگر کارهای سری پرایوت است و طراحی حجم‌های ۵۰ ، ۱۰۰ و ۲۵۰ میل به همان صورت می‌باشد.

  • رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، عسل (Honey) ، شکوفه پرتقال (Orange Blossom)
    رایحه میانی عطر-ادکلن : گل محمدی (Rose) ، گل فریسیا (Freesia) ، گل یاس (Jasmine) ، گل یاسمن (Gardenia) ، اسطو خدوس (Lavender) ، گل یلانگ یلانگ (Ylang Ylang)
    رایحه پایانی عطر-ادکلن : رایحه های جنگلی (Woodsy Notes)، درخت پچولی (Patchouli) ، درخت سدر (Cedar) ، خزه بلوط (oakmoss) ، چوب صندل (Sandalwood) ، باقلا تونکا (Tonka Bean) ، کهربا (Amber)

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد عربین وود

ادکلن تام فورد عربین وود

تام فورد عربین وود

Tom Ford Arabian Wood