تستر اورجینال عطر بروتوس برونزینو | Brutus Bronzino tester

عطر ادکلن بروتوس برونزینو | Brutus Bronzino

عطر ادکلن بروتوس برونزینو | Brutus Bronzino عطری است با رایحه گرم و میوه ای و کمی شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن بروتوس برونزینو عطری است مردانه و زنانه با رایحه بسیار شیک و شرقی.

عطر ادکلن بروتوس برونزینو | Brutus Bronzino عطری است بسیار خوشبو و دوست داشتنی که شروعی شیرین و شاداب از رایحه آناناس و همراهی رایحه گلی ملایمی از سنبل دارد که ترکیب ساده و در عین حال بسیار دلچسبی را با کمک هم ایجاد مینمایند. با گذر زمان رایحه مشک به عطر اضافه شده و خس خس نیز در این میان خود را نمایان میسازد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، میوه ای، شاداب، تمیز، گلی، کمی تلخ و چوبی و کمی نیز گیاهی است که ترکیب متعادل و بسیار جذابی را ایجاد نموده اند. بروتوس برونزینو پخش بوی زیاد و ماندگاری بسیار بالایی دارد و انتخاب بسیار شایسته ای جهت مصرف روزانه در تمامی فصول سال، خصوصا بهار و تابستان میباشد.

ادکلن بروتوس برونزینو در نت اولیه ی هرم بویایی خود دارای رایحه ی ملایم آناناس و سنبل می باشد در نت میانی به رایحه ی زنبق و یاسمن می رسد و می توان تندی رایحه ی فلفل برزیلی را نیز حس کرد و در انتها با رایحه ی نعناع هندی و کهربا خاتمه می یابد.

  • رایحه اولیه: آناناس، سنبل
  • رایحه میانی: زنبق، یاسمن بزرگ گیا، فلفل برزیلی (صورتی)،
  • رایحه پایه: نعنا هندی، وتیور، کهربا،مشک

ادکلن بروتوس برونزینو | Brutus Bronzino ، بسیار گیرا می باشد، از اینرو توصیه می شود حداکثر ۲ اسپری از این محصول بر روی پوست خود داشته باشید . این محصول می تواند برای زوج های جوان بسیار مناسب باشد و هر دوی آنها را در مهمانی ها در کانون توجه قرار دهد .

بطری بروتوس برونزینو لوکس و زیبا طراحی شده است. روی شیشه نشان تجاری Brutus به‌خوبی کار شده و دیده می‌شود. شیشه کاملا تیره بوده به نحوی که مایع درون بطری  از روی شیشه‌ی مشکی آن دیده نمی‌شود. در بطری با رنگ تیره پ از جنس چوب میباشد. و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.  پس از اسپری کردن بروتوس برونزینو  روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آناناس، سنبل خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، هیجان و شادی فراوانی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از زنبق، یاسمن بزرگ گیا، فلفل برزیلی (صورتی)، ساخته می‌شوند. این ترکیب  اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت زیادی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی ازنعنا هندی، وتیور، کهربا،مشک تشکیل ‌شده‌اند.

 

خرید عطر اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم 

لینکهای مرتبط:

بروتوس برونزینو

عطر بروتوس برونزینو

ادکلن بروتوس برونزینو

خرید عطر بروتوس برونزینو

قیمت ادکلن بروتوس برونزینو

Brutus Bronzino