تستر اورجینال عطر لالیک پور هوم ایکوز(کله اسبی) | Lalique Pour Homme Equus Tester

تستر اورجینال عطر لالیک ایکوز(کله اسبی)-Lalique Pour Homme Equus Tester

تستر اورجینال عطر لالیک پور هوم ایکوز(کله اسبی)-Tester Lalique Pour Homme Equus،عطری است تند.این عطر در سال ۲۰۰۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن لالیک پور هوم ایکوز–Lalique Pour Homme Equus عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن لالیک پور هوم ایکوز-Lalique Pour Homme Equus
عطر ادکلن لالیک پور هوم ایکوز-Lalique Pour Homme Equus

عطر ادکلن لالیک پور هوم ایکوز-Lalique Pour Homme Equus،توسط کمپانی Lalique عرضه شد که با داشتن رایحه شرقی و تند مناسب روزهای خنک بهاری است.

بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده و به‌خوبی در دست جا می‌شود. روی شیشه طرح سر یک اسب به‌صورت برجسته کار شده است. نام pour HOMME و نشان تجاری لالیک هم روی شیشه دیده می‌شوند. درپوش بطری با طرح هندسی و زیبایش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

پس از اسپری کردن لالیک Pour Homme Equus روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج و لیمو خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، شادی و طراوت را به عمق روح شما تزریق می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از جوز هندی، چوب درخت سرو، برگ بنفشه، هل، چوب رزوود برزیلی و Mace ساخته شده‌اند. این نت‌‌ها هیجان و انرژی شما را تقویت می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها با رایحه‌ی چرم، مشک، علف وتیور، چوب درخت سگوویا، آمیریس و صمغ بنزویین در هم می‌آمیزند. شیرینی و تندی این نت‌ پایانی هیجان و هماهنگی درونی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , بالنگ , ترنج
    رایحه میانی : جوز , هل , اقاقیای برزیلی , چوب ماهون , برگ بنفشه , سرو کوهی
    رایحه پایه : درخت سرخ چوب , خس خس , لوبان , چرم , مشک , آمیریس

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر لالیک پور هوم ایکوز

ادکلن لالیک پور هوم ایکوز

لالیک پور هوم ایکوز

لالیک اسبی

Lalique Pour Homme Equus