جورجیو آرمانی امپریو دیاموند مردانه-Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds for Men

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو دیاموند مردانه-Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds for Men عطری است گرم و ملایم. این عطر در سال ۲۰۰۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو دیاموند-Giorgio Armani Armani Diamonds عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو دیاموند مردانه-Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds for Men

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو دیاموند مردانه-Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds for Men، عطری است که با بالانس بسیار خوب بین روایح شاداب و روایح گرم عطری بسیار جالب و جذاب برای شرایط و مناسبت های متفاوت به وجود آورده.

اگر به بطری این عطر خوب نگاه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، نشان تجاری آرمانی است که به زیبایی روی بطری حک شده. مایع بی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ نقره‌ای‌اش، درخشش خاصی داشته و از فاصله‌های دور هم به شما چشمک می‌زند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و کمی تلخ ترنج آغاز می شود که حسی نیمه شیرین از رایحه کاکائو نیز در کنارش وجود دارد و شروع شاداب عطر را کمی تلخ و گرم می کند. در ادامه عطر با حفظ حس نیمه شاداب خود و حس کاکائویی، بصورت ملایم تلخ و چوبی می شود.

  • رایحه اولیه : ترنج , چوب گایاک
  • رایحه میانی : خس خس , فلفل سیچوان , سدر
  •  رایحه پایه : کاکائو , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی امپریو دیاموند مردانه

ادکلن جورجیو آرمانی امپریو دیاموند مردانه

جورجیو آرمانی امپریو دیاموند مردانه

ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی دیاموند مردانه

Giorgio Armani Emporio Armani Diamonds for Men