جورجیو آرمانی کد آیس-Giorgio Armani Code Ice

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد آیس-Giorgio Armani Code Ice عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنجورجیو آرمانی کد آیس-Giorgio Armani Code Ice عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد آیس-Giorgio Armani Code Ice

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد آیس-Giorgio Armani Code Ice، عطری است گیاهی، چوبی، تلخ و در عین حال بسیار خنک و نشاط آور.این عطر نسخه‌ی جدیدی از Armani Code است که در سال ۲۰۰۶ ساخته شده بود. در این نسخه، بوی عطر کمی تازه‌تر و خنک‌تر شده تا بیش‌ازپیش مورداستفاده قرار بگیرد.

بطری بسیار ساده و درعین‌حال شیک طراحی شده است. روی بطری نقره‌ای‌رنگ آیس، نشان تجاری آرمانی و نام این عطر را مشاهده می‌کنید. در بطری با اندازه‌ی بزرگش طرح کلی بطری را به‌خوبی تکمیل می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بویی گیاهی، سبز و تلخ، کمی فلفلی و کمی صابونی بدلیل حضور رایحه های نعناء، اسطوخدوس و زنجبیل آغاز میشود که رایحه نسبتا تلخی از چوبها نیز به همراه دارند. این ترکیب تلخ و گیاهی/چوبی را رایحه ملایمی از مشک نیز همراهی می کند که شیرینی کمی به عطر بخشیده و تلخی های حاصله را تا حدی مهار میکند. با گذر زمان رایحه عطر تغییر زیادی نداشته و به همان حالت خنک، تلخ و گیاهی و کمی چوبی باقی می ماند.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , زنجبیل , نعناع
  • رایحه میانی : اسطوخودوس , شمعدانی
  • رایحه پایه : روایح چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

 عطر جورجیو آرمانی کد آیس

ادکلن جورجیو آرمانی کد آیس

جورجیو آرمانی کد آیس

ادکلن جورجیو آرمانی آرمانی کد آیس

Giorgio Armani Code Ice

Giorgio Armani Armani Code Ice