جورجیو آرمانی کد لونا-Giorgio Armani Armani Code Luna

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد لونا-Giorgio Armani Armani Code Luna عطری است شیرین و ملایم. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد لونا-Giorgio Armani Armani Code Luna عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد لونا-Giorgio Armani Armani Code Luna

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد لونا-Giorgio Armani Armani Code Luna، عطری است شیرین و مرکباتی با پس زمینه ای گلدار و کمی تلخ.

بطری این عطر بسیار خوش‌دست ساخته شده و به‌راحتی در دست بانوان جا می‌شود. روی بطری نشان تجاری آرمانی و نام Armani Code Luna را مشاهده می‌کنید. روی این استوانه‌ی کمر باریک طرح چند گل سفیدرنگ کار شده است. درپوش بطری رنگی تیره دارد و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شاداب و در عین حال شیرین و گرم پرتقال تلخ آغاز می شود که حضور رایحه شکوفه های مرکبات در کنارش حسی گلدار و ملایم به آن می بخشد. در ادامه به دلیل حضور وانیل عطر گرم تر و شیرین تر شده و حس وانیلی به خود می گیرد در حالی که مرکبات ملایم تر شده و رایحه گلها قدرت بیشتری گرفته اند. حضور رایحه دانه های تونکا از رایحه میانی به بعد، علاوه بر افزایش حس شیرین عطر، تلخی ملایمی نیز به رایحه اضافه می کند.

  • رایحه اولیه : نارنج , ترنج , برگ درخت نارنج , گلابی
  • رایحه میانی : لاله عباسی , گل اوسمانتوس , شکوفه پرتقال
  •  رایحه پایه : وانیل , دانه تونکا , چرم , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی کد لونا

ادکلن جورجیو آرمانی کد لونا

جورجیو آرمانی کد لونا

Giorgio Armani Armani Code Luna