جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلت-Givenchy Dahlia Divin Eau de Toilette

عطر ادکلن جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلت-Givenchy Dahlia Divin Eau de Toilette عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلتGivenchy Dahlia Divin Eau de Toilette عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلت-Givenchy Dahlia Divin Eau de Toilette

عطر ادکلن جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلت-Givenchy Dahlia Divin Eau de Toilette،انتخابی مناسب برای روزهای خنک بهاری می باشد.

با اسپری کردن این عطر، بوی میوه به خصوص آلو، فضا را پر می‌کند. این مخلوط میوه‌ای، نوعی احساس طراوت و شادابی ایجاد می‌کند. اگر کمی به فرزند کوچک جیوانچی زمان بدهید، متوجه متمایل شدن نت‌های ابتدایی به سمت بوی گل یاسمین خواهید شد.نت میانی با وجود یاسمین، گرما و لطافت را به فضای کلی این عطر اضافه می‌کند. با گذشت زمان بیشتری از اسپری اولیه، به‌روشنی متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت پاتچولی شگفت‌انگیز، چوب صندل و علف وتیور خواهیم شد. این نت‌های پایانی تندی و گرمای دل‌انگیزی را به‌طور هم‌زمان ایجاد می‌کنند.اگر کمی با دقت به شیشه‌ی داهلیا دیوین نگاه کنیم، متوجه ظرافت و زیبایی منحصر به فرد این ادو پرفیوم فرانسوی خواهیم شد. این بطری با ابعاد کوچک خود به راحتی در کیف دستی خانم‌ها جا می‌شود.

  • رایحه اولیه:آلو
    رایحه میانی:گل یاسمین
    زایحه پایه:پاچولی، چوب صندل و علف وتیور

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلت

ادکلن جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلت

جیوانچی داهلیا دیوین ادو تویلت

Givenchy Dahlia Divin Eau de Toilette