جیوانچی داهلیا نویر-Givenchy Dahlia Noir

عطر ادکلن جیوانچی داهلیا نویر-Givenchy Dahlia Noir عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنجیوانچی داهلیا نویر-Givenchy Dahlia Noir عطری است زنانه و باکلاس.

عطر ادکلن جیوانچی داهلیا نویر-Givenchy Dahlia Noir

عطر ادکلن جیوانچی داهلیا نویر-Givenchy Dahlia Noir،عطری است گلدار و پودری بر پایه رایحه های زنبق و گل رز که تلخی و حس سنگینی از جنس چوب نیز به همراه دارد.

بطری این عطر به شکل ویژه‌ای منحصربه‌فرد است. طراحی این بطری بسیار کلاسیک، ساده و ظریف انجام شده است؛ ‌طوری‌که با نگاه‌کردن به آن می‌توانید مفهوم واقعی کلمه‌ی عطر را دریابید. روی بطری، نشان تجاری ژیوانشی با رنگ تیره خودنمایی می‌کند. مایع خوش‌رنگ درون بطری، از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح دیده می‌شود. در بطری با رنگ سیاه و قاب نقره‌ای‌اش تضاد قابل‌توجهی با شیشه ایجاد کرده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین و کاملا پودری گل های زنبق و رز آغاز میشود که حس تند و تیز و ملایمی از نعنای هندی نیز به همراه دارد. در ادامه عطر با حفظ رایحه گل های رز و زنبق و حالت قوی و مشخص پودری خود، با اضافه شدن رایحه چوب صندل و رایحه قوی تر نعنای هندی حسی تلخ و کمی جدی به خود می گیرد.

  • رایحه اولیه: ماندارین ، اقاقیا، فلفل برزیلی (صورتی)
  • رایحه میانی: زنبق، گل رز، نعنا هندی
  • رایحه پایه: وانیل، چوب صندل، لوبیا تونکا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیوانچی داهلیا نویر

ادکلن جیوانچی داهلیا نویر

جیوانچی داهلیا نویر

Givenchy Dahlia Noir