درمان ام اس در طب سنتی

درمان ام اس در طب سنتی

روغن مرغ ۲ سیر، روغن زیتون سبز ۱سیر، روغن کرچک ۱ سیر، جوهر سقز ۱سیر

همه را با هم مخلوط کرده و یک شب در میان سرتاسر بدن به غیر از سر و صورت را چرب کرده کاملا ماساژ دهید و مرتب حمام هفت روز در میان.

کندش ۱ مثقال، گل بنفشه ۴ مثقال، تخم گشنیز ۴ مثقال پودر کرده تا نرم شود با هم مخلوط کرده یک روز در میان پیش از ظهر و عصر به اندازه نصف نخود به بینی بکشید تا عطسه کنید.

هرشب بخور تخم گشنیز بدهید(۳ قاشق غذاخوری تخم گشنیز را با ۳ لیوان آب جوش روی حرارت کم گذاشته ملافه روی سر بکشید، آنقدر بخور دهید تا خیس عرق شوید.

ملافه را دور سر بسته به رختخواب رفته تا خشک شود.در مجاورت باد کولر و پنکه نخوابید.

برگ مورد ۲سیر، نخود خام ۲سیر، مغز قرص کمر ۱۲ عدد، تخم خربزه یا طالبی و گرمک که نشسته خشک شده۱۰ سیر. همه را در هاون بکوبید (آسیاب نکنید). باهم مخلوط کرده از الک نرم عبور دهید. یک روز در میان ۲ قاشق غذاخوری از دارو را با زرده تخم مرغ مخلوط کنید روی پارچه نخی بمالید. روی مغز و ملاج از ۸ صبح تا ۲ بعد ظهر ببندید.

تذکر: با این دارو نخوابید برای چشم مضر است.در فصل سرما زمان استفاده از این دارو از روسری یا کلاه پشمی حتما استفاده کنید تا ملاج شما سرما نخورد. این دستور را تا ۶ ماه ادامه دهید.

۶۰-۷۰درصد علت ام اس استرس مضمن هست کسی که سالها استرس داشته و داخل خودش ریخته دچار ام اس شده است

وعلت دیگر آن سرد شدن بیش از حد مغز است باید مغز را گرم بکنیم خیلی از اساتید و اطبای طب سنتی برای ام اس گرمی تجویز میکنند خب کبد این فرد نمیتواند تحمل کند ومتلاشی میشود و بدن خارش و جوش میافتد ماباید مغز را گرم بکنیم

حنا گذاشتن روی سر ،مرتب روغن مالی ملاج سر با روغن کنجد و سیاهدانه مغز را گرم میکند چای استخودوس به مغز کمک میکند، زالوی پشت گوش به درمان کمک میکند.

گرمی های ملایم به این بیماران میدهیم مثلا میگوییم در غذا نخود را زیادتر بریز و گوشت کبوتر مصرف کنید که گرم تر از گوسفند هست

هفته ای یک دفعه گوشت گنجشک را ابگوشت کنید بااین تدابیر ام اس را کنترل میکنیم درمان قطعی ام اس یک مقدار سخت است

 

درمان ام اس٬ درمان ام اس با زالو٬ درمان ام اس با سیر٬ درمان ام اس با طب سنتی٬ درمان ام اس با گزنه٬ درمان ام اس چیست٬ درمان ام اس در طب سنتی٬ درمان ام اس دکتر خیراندیش٬ درمان ام اس دکتر روازاده٬ زالو برای ام اس٬ زالو درمانی برای ام اس