درمان تپش قلب بالا

درمان تپش قلب بالا

 

از حضرت رسول ۶روایت داریم که اگر مادر در دوران بارداری کندر بخورد بچه اش شجاع میشود و در نتیجه دچار ترس و تپش قلب نمیشود. این یکی از خواص کندر است.

 

 

حالا کسی که ترس و تپش قلب بالا دارد سیب سرخ و به را با پوست رنده کند آنگاه عرق بیدمشک، عرق نسترن، عرق بهارنارنج و آب طلا به آن اضافه کرده و با عسل طبیعی شیرین کند و روزی دو پیمانه از این فالوده را مصرف کند و همراه با هر پیمانه ده تا یازده سیاهدانه میل کند.

 

برای به دست آوردن آب طلا نیز باید طلا را در آب بجوشانید. طلا نیاز ضروری قلب است. طلا وقتی به قلب میرسد قلب آرام میشود. طلا به این صورت خوردنش برای مرد هم نیاز است ولی بیش از حد نباید استفاده شود. آن فالوده ای که طرز تهیه آن را گفتیم نیز برای انواع مشکلات قلبی مفید است.

 

همچنین بادکش و حجامت قلب نیز مفید و چاره ساز است. همان جایی که قلب قرار گرفته است را از پشت سر بادکش انداخته بیست دقیقه  صبر کنید.

 

قلب اصولا مشکلش از دوناحیه است: یکی اعصاب و دیگری معده و مخصوصا معده، وقتی معده نفخ داشته باشد این نفخی که معده تولید می کند به قلب فشار می آورد و کار قلب را مختل می کند.

 

اگر کسی مشکل قلبی داشت ببینید یبوست هم دارد یا نه؟ نفخ معده هم دارد یا نه؟ وضعیت اعصابش چگونه است؟ اگرمشکل اعصاب داشت داروی اعصاب بخورد و در کنارش از داروی تقویت قلب هم که عرض کردیم استفاده کند.

 

برای قلب: دارچین، ارده و بادرنجبویه نیز مفید است.

درمان تپش قلب بالا

 

درمان تپش قلب٬ درمان تپش قلب با حجامت٬ درمان تپش قلب با زالو٬ درمان تپش قلب با سیر٬ درمان تپش قلب با طب سنتی٬ درمان تپش قلب با عرقیات٬ درمان تپش قلب با گیاهان٬ درمان تپش قلب با ورزش٬ درمان تپش قلب تبریزیان٬ درمان تپش قلب در بارداری٬ درمان تپش قلب در طب سنتی٬ درمان تپش قلب دکتر تبریزیان٬ درمان تپش قلب دکتر خیراندیش٬ درمان تپش قلب روازاده٬ درمان تپش قلب ناگهانی٬ درمان تپش قلب و اضطراب