درمان سکته قلبی با زالو

درمان سکته قلبی با زالو

بیماري که دچارسـکته قلبی شده و غلبه خون یا فشارخون دارد چنانچه در همان یکی دو روز اول که سـکته حادث شده و بیمار از خطرحتمی رهیـده است پشت هر دست بین انگشت سـوم تـا انگشت کوچـک10 عـدد زالوي متوسط از لحاظ بزرگی بیانـدازد به سرعت عوارض سـکته قلبی از بین خواهـدرفت و خطر رفع خواهد شد.
این نکته باید مورد توجه جدي مسـئولین درمان و بهداشـت کشـور قرارگیرد.

چـه درسـکته هاي مغزي و چه درسـکته هاي قلـبی به جـاي آنکه بـا تقلیـدهاي بی مـورد از طب غربی بیمـار را به بیمارسـتان برده و با داروهاي شـیمیایی بخواهنـد حمله قلبی او را کنترل کننـد از زالودرمانی اسـتفاده کنند جان صدها نفر در روز از رنج مردن و یا زنده ماندن با دردهاي قفسه سـینه و همواره در اضـطراب سـکته بعدي به سـر بردن خلاص خواهد شد.

اگر اتاقهاي عمل و بخشهاي اورژانس ما به تجهیزات زالو درمانی مجهز شود نقطه عطفی در تاریـخ علوم پزشـکی کشور ما نخواهـد شـد که دنیاي علوم پزشـکی مربوط به بیماريهاي قلبی را متحول خواهد ساخت.

پس از آنکه زالو درمـانی روي دستهـا درحالت اورژانس انجام شـد و بیمار بهبودي سـریع خود را به دست آورد، بایـد طبقه همان دستور قبلی که در مورد سکته هاي مغزي گفتیم، 25 روز پس از زالوي پشت دست، پشت هر گوش 10 عدد زالوي ریز بیاندازید و
20تا 25 روز پس از آن دستها و 20 تا 25 روز بعد روي هر پا زالو بیاندازید.

همراه باخون درمانی سایر داروهاي گیاهی و ورزشهاي مناسب قلب را انجام دهید و پس از 3 ماه پرهیز از زالودرمانی دوباره در ۳ نوبت زالوها را پشت گوش و سپس روي دست و پس از آن روي پاها بیندازید.

بیمـارانی که شـفا یافته انـد بهتر است هر سـال در فصـل بهار 3 دوره زالـو یعنی اول پشـت گـوش و بعــد روي دسـت و بعـد روي پا بیاندازند تا عمري طولانی یافته و از امکان سکته هاي بعدي در امان قرار گیرند.

چنانچه بیمار سـکته قلبی یا بیماري که عروق قلب ويانسـداد پیـداکرده و رنگ پریـده وکم خون و در عین حال داراي خون غلیظ میباشد و ناتوانی عضـله قلب در توزیع خون مشـهود است، ابتدا باید داروي پاکسازي دستگاه گوارش را همراه با داروهاي مفرح و تقویت کننـده قلب و مغز مصـرف کنـد و داروهـاي عطسه آور را به کـارگیرد، آنگاه پس ازحصول اطمینان ازخونسازي و تقویت
قلب مبادرت به زالودرمانی نماید که طبق دسـتور از پشت گوش شـروع و پس از آن به دست و سپس به پاخواهد رسید و پس از 2 الی3 مـاه پرهیز از زالو درمـانی دوبـاره خون گیري طبق دسـتور از سـر گرفته خواهـد شـد.

سـایر روش هـاي درمـان گیـاهی مطـابق با دستورات پزشک مسلط به طب سنتی همراه با مراحل مختلف خون درمانی باید ادامه یابد.

توجه کنیـد چنـانچه تا قبل از 50سالگی براي باز شـدن عروق مسـدود شـده قلب روشهاي فوق انجام شود رگهاي مسـدودشـده تقریبا به طورکامل باز شـده و بازسازي میشونـد مگر آنکه بعضـی از عروق مسدود شده در اثر مرور زمان از بین رفته باشد که در
این صورت نیز زالوها با کمک آب دهان خویش و داروهاي گیاهی و رژیم غـذایی باعث تولید شاخه هاي جدید از عروق ریز رابط در محل انسداد میشوند و خون رسانی با کیفیت مطلوب تري به قلب ازسـرگرفته خواهد شد.

درسنین کهولت از 60 سال به بالا اگر حتی به دلیل فاسـد شـدن عروق مسدود شـده قلب زالوها نتواننـدآن را باز کنند تولید رگهاي کوچک جدید به کمک بزاق دهان زالو آغاز و بافتهاي قلب احیا و خون رسانی بهترصورت خواهدگرفت و بیمار ازخطرخواهد جست.

برخی از بیماران که تحت عمل جراحی قلب قرارگرفته انـد و به جاي رگهاي مسدود شده رگهایی از اندام هاي دیگر به آن پیوند زده اند،لازم است براي پیشـگیري از مسـدود شـدن مجدد رگها هر سال حداقل3 بار به فاصـله هر 25 روز یک بار طبق دسـتور زالودرمانی نماینـد و هر ماه مسـهل مصـرف کننـد.

اگر بعد از عمل جراحی، این بیماران هنوز بهبودي چشـمگیري احساس نکرده و علائمی ماننددرد سـینه و نفس تنگی و سوزش سینه وجود داشته باشد باز هم با کمک زالودرمانی میتوانند این عوارض را برطرف کرده و به راحتی به زندگی خود ادامه دهند.

بزرگ شدن قلب

زالودرمانی به همان منوال که درسکته قلبی توضیح داده شد باعث توقف بزرگی قلب شده و با کمک داروهاي تقویت کننده عضله قلب از سکته هاي احتمالی جلوگیري به عمل آمده و امکان هرگونه خطر آنی کاهش خواهد یافت.

گرفتگی عروق قلب

زالودرمانی همراه با دستورات طب سنتی مانند علاج سکته قلبی صورت میپذیرد.

 

ضایعات دریچه میترال

زالودرمانی پشت گوش و دست و پا با فاصله هر 25 روز یک بار صورت میپذیرد.

درمان سکته قلبی با زالو

 

درمان سکته قلبی با زالو٬ زالو برای سکته٬ زالو درمانی برای سکته قلبی٬ سکته قلبی٬ سکته قلبی و زالو