درمان پارکینسون در طب سنتی

درمان پارکینسون در طب سنتی

بیماری پارکینسون یا فلج رعشه‌ای اختلال مغزی است که موجب لرزش، سفتی و ضعف عضلات می‌شود.در سنین بالای ۵۰ تا ۶۰ سال بر اثر تحلیل سلول‌های مغزی بروز پیدا می‌کند، مبتلایان با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند بر این بیماری غلبه کنند.

از علائم پارکینسون می‌توان به سخت شدن عضلات و گرفتگی آنها، لرزش‌های غیرارادی در دستان، بازو‌ها و پاها، آبریزش از دهان، صحبت کردن‌های نامفهوم، کندی حرکت، تعادل نداشتن در راه رفتن و ایستادن، از دست دادن حواس یا زوال عقل اشاره کرد؛ در برخی از موارد بیماری پارکینسون در افراد بالای ۶۰ سال باعث لکنت زبان هم می‌شود.

مشکلات گوارشی مانند عفونت هلیکوباکتر پیلوری معده، یبوست، افزایش فشار خون، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، استفاده از برخی دارو‌های شیمیایی مانند قرص‌های خواب‌آور، ضدبارداری و تشنج و آنتی‌هیستامین‌ها، مصرف غذا‌های کنسرو شده و ساندویچی، عوامل ژنتیکی، آلودگی‌های زیست محیطی مانند آلودگی آب و هوا، آلودگی‌های ناشی از مواد شیمیایی مانند آفت‌کش‌ها و کمبود ویتامین E و گروه ویتامین‌های B از جمله عوامل ایجاد کننده پارکینسون هستند.

درمان پارکینسون با طب سنتی

درمان پارکینسون با طب سنتی

بیماری است که باید حتما بیمار ویزیت گردد.ولی بیشتر این بیماری از شدت سردی بوجود می آید. برای درمان مراجعه و پیگیری درمان با پزشک طب سنتی حتما نیاز است. ولی موارد زیر نکاتی بسیار راهگشاست.

 

1- روغن مالی مفاصل با روغن سیاه دانه

 

2- زیتون ۷ عدد صبحها.انجیر۷ عدد شبها.ارده با شیره ۴ وعده در هفته بادام درختی ۱۴ عدد دانه دانه میل شود.مویز۲۱ عدد.

 

3- استشمام مداوم عطر گرم

 

4- روغن مالی ملاج با روغن سیاه دانه

 

5- از ترکیب (۴ واحد روغن سیاه دانه+۲ واحدعسل+نیم واحد سرکه طبیعی) یک ق غذاخوری قبل هر وعده غذا میل شود.

این ترکیب همان شونیسل است .

 

6- روزانه دو لیوان از آبمیوه های طبیعی زیر میل شود: آب انگور ـ خربزه ـ هویج ـ سیب ـ کرفس ـ طالبی

 

7- کاهش جدی سردیها مخصوصا شبها

درمان پارکینسون دکتر خیراندیش