روبرتو کاوالی پارادایسو-Roberto Cavalli Paradiso

عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو-Roberto Cavalli Paradiso عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنروبرتو کاوالی پارادایسو-Roberto Cavalli Paradiso عطری است زنانه و رمانتیک.

عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو-Roberto Cavalli Paradiso

عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو-Roberto Cavalli Paradiso،عطری است شاداب، گلی و چوبی که در طول مدت عمرش بر روی پوست تغییرات محسوسی داشته و حالتی خطی و یکنواخت ندارد.

طراحی شیشه عطر که مثل الماس تراشیده شده می‌درخشد، توسط «اوا ماریا» (Eva Maria) انجام شده است. در شیشه با برش‌ها و طرح کروی که دارد، به خوبی با اندازه‌ی بطری توازن دارد. با نگاهی دقیق به شیشه‌ی پارادیزو به سرعت نام تجاری روبرتو کاوالی و مدل پارادیزو که با رنگ مشکی روی شیشه‌ی شفاف آن نقش بسته را خواهید دید. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و با بند فلزی و طلایی رنگی که به دور گردن بطری پیچیده شده هارمونی جالبی ایجاد کرده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب، ترش و شیرین (بیشتر متمایل به شیرین) و آبدار مرکبات آغاز می شود که حسی سبز و کمی تلخ حاصل از برگ های درخت کاج و رایحه آرامش بخشی از گل یاس نیز به همراه دارد. در ادامه گل یاس قدرت بیشتری گرفته و به رایحه مرکباتی عطر حسی گلی و سفید، آرام و دوست داشتنی می بخشد. در قسمت پایه، عطر با حفظ حالت شیرین مرکباتی و گلی خود با اضافه شدن رایحه چوب درخت کاج بطور محسوسی تلخ و چوبی و جدی می شود ولی کماکان حس خنک و شاداب خود را حفظ می نماید.

  • رایحه اولیه : ترنج , نارنگی ماندارین , مرکبات
  • رایحه میانی : یاس
  • رایحه پایه : درخت کاج , سرو , برگ خشک برگبو

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر روبرتو کاوالی پارادایسو

ادکلن روبرتو کاوالی پارادایسو

روبرتو کاوالی پارادایسو

Roberto Cavalli Paradiso