زالو برای زیبایی صورت

زالو برای زیبایی صورت

 

كافي است سری به سايتهای معتبر اينترنت ، مجلات معتبر پزشكی و مطب پزشكان زالو درمان  بزنيد تا متوجه اهميت استفاده از زالو در زيبايی پوست بشويد .

اثرات معجزه گر اين موجود خونخوار، در رفع جوش ها (آكنه) ، لك و چروك اثبات شده و يكی از بهترين روش های شفاف سازی پوست است.

 

زالو علاوه بر اينكه بيماري های پوستی مثل : اگزما ، قارچ ، آلوپسی ها و ….. را درمان مي كند نقش بسيار مهمی در زيبايي پوست دارد.

 تيرگی در پوست از نظر طب سنتی می تواند به دليل افزايش سودا و صفرا باشد و يا به عبارت عاميانه، ناشی از كثيفی خون است. زالو درمانی باعث دفع خون كثيف و يا همان سودا می شود ، كه اين کار بوسيله نقش خونخواری زالو انجام مي شود، اما بزاق زالو با افزايش جريان خون در سطح پوست (بخصوص خون سالم و روشن) كه بهترين غذاي پوست است، باعث شفافيت و زيبايی پوست می شود كه اين كار بوسيله بزاق زالو انجام مي گيرد .

 

ابو علي سينا ( دانشمند بزرگ ايراني و پدر پزشكي دنيا) در فصل پوست و زيبايی، كتاب قانون در طب خود می نويسد :

يكي از بهترين روش ها براي زيبایی و سلامت پوست آن است كه ابتدا خون تميز و سالم در بدن توليد شود، بعد از اين خون بوسيله ي يك داروي طبيعي مثلاً انجير يا زعفران به سطح پوست برسد و از طرفي خون كثيف از پوست دور می شود .

 

زالو هر سه اين وظايف را به نحو احسن انجام مي دهد و با كمك بزاق خود در درمان مثلاً جوش صورت علاوه بر انجام وظايفی كه گفته شد نقش ضد التهابي و ضد باكتريائی دارد و هر نقطه از بدن كه آكنه داشته باشد بوسيله ی زالو براحتی قابل درمان است.

 

يكي از هنر پيشه های هاليوودی بنام خانم دمی مور با زالو درمانی روی پوست خود توانسته است پوست خود را حدود 10 سال جوان تر كند .

 

اين هنرپيشه معروف با مصاحبه با شبكه هاي مختلف تلويزيون و سايت های اينترنت دلايل مهم زالو درمانی روی پوست خود را شرح داده است. حتي در بعضی از مجلات و سايتهای معتبر، تصوير اين خانم را قبل و بعد از زالو درمانی نشان داده اند.

 

زالو نه تنها زنده اش برای زيبایی پوست مفيد است بلكه از مرده ی زالو هم در تهيه مواد آرايشي استفاده مي شود، يعني جسم زالو هم به براي حفظ زيبایی پوست ارزشمند است. در سراسر جهان محصولات آرايشی زيادی از زالو ساخته مي شود.

 

به خانمها چه آنهايی كه پوست سالم دارند، براي پيشگيري و چه آنهايي كه پوست آنها مشكل دارد براي بازگشت زيبایی توصيه مي شود، زالو درماني كنند تا متوجه عظمت و قدرت اين حيوان معجزه گر بشوند. مطمئناً كاری كه يك بار زالو درمانی برای پوست انجام میدهد هزاران كرم و يا محصولات شيميايی نمی توانند انجام دهند.

 

تجربه ما نشان می دهد زالو بهترين داروی جوان كننده پوست و بهترین محصول طبيعی برای  زيبایی پوست است.

زالو برای پوست

 

خواص زالو درمانی برای پوست٬ خواص زالو درمانی برای پوست و مو٬ زالو برای پوست صورت٬ زالو برای جوش صورت٬ زالو برای زیبایی صورت٬ زالو برای لک صورت٬ زالو در غرب تهران٬ زالو درمانی٬ زالو درمانی پشت گوش٬ زالو درمانی در تهران٬ زالو درمانی در شرق تهران٬ زالو درمانی در منزل٬ زالو درمانی صورت جوش٬ زالو درمانی صورت چیست٬ فواید زالو درمانی بر پوست٬ فواید زالو درمانی برای پوست صورتر