عطر ادکلن ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم | Issey Miyake Pleats Please in Bloom

عطر ادکلن ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم-Issey Miyake Pleats Please in Bloom

عطر ادکلن ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم-Issey Miyake Pleats Please in Bloom عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم-Issey Miyake Pleats Please in Bloom عطری است زنانه و لطیف.

عطر ادکلن ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم-Issey Miyake Pleats Please in Bloom
عطر ادکلن ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم-Issey Miyake Pleats Please in Bloom

این نسخه‌ی جدید از ایسی میاکه پلیتس پلیز بوی ملایم‌تر و شادتری داشته و حال‌ و هوای بهار را برای شما تداعی می‌کند. با این اوصاف، استفاده از این عطر در فصل بهار پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون Pleats Please in Bloom را عطرساز مشهور «Aurelien Guichard» انجام داده است.

پس از اولین اسپری از این عطر روی پوستتان، متوجه بوی تمشک و لیچی خواهید شد. پس از مدتی، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از گل رز و صد تومانی ساخته شده‌اند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از گیاه پاتچولی، چوب سدر و مشک ساخته شده‌اند.

بطری ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. روی بطری این عطر، نام Pleats Please in Bloom را با رنگ آبی مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ صورتی بوده و به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می‌شود. در بطری به رنگ سفید است و مانند یک تاج روی بطری سوار شده و خودنمایی می‌کند.

  • رایحه اولیه : تمشک , سرخالو
    رایحه میانی : رز , گل صدتومانی
    رایحه پایه : مشک , سدر , نعناع هندی

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم

ادکلن ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم

ایسی میاکه پلیتس پلیز این بلوم

Issey Miyake Pleats Please in Bloom