عطر ادکلن بورژوا گلامور اکسسیو | Bourjois Glamour Excessive

عطر ادکلن بورژوا گلامور اکسسیو-Bourjois Glamour Excessive

عطر ادکلن بورژوا گلامور اکسسیو-Bourjois Glamour Excessive عطری است گرم. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن بورژوا گلامور اکسسیو-Bourjois Glamour Excessive عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن بورژوا گلامور اکسسیو-Bourjois Glamour Excessive
عطر ادکلن بورژوا گلامور اکسسیو-Bourjois Glamour Excessive

پس از اولین اسپری از بورژوا گلامور اکسسیو روی پوست و محل نبضتان، بوی نارگیل و هل را احساس خواهید کرد. این ترکیب گرم و شیرین، شادی و تمرکز ویژه‌ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد؛ اما پس از مدتی، متوجه تغییر مسیر در خط بویایی این عطر خواهید شد. در این لحظات، نت‌های میانی به‌آهستگی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل فریزیا، صدتومانی و زنبق تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب دوگانه و به بیان بهتر استوایی، حال‌وهوای حضور در سواحل سوزان استوایی را در ذهن شما تداعی می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های پایانی کم‌کم از راه رسیده و پررنگ‌تر از نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. این نت‌ها از ترکیب گیاه پاتچولی، وانیل، مشک و چوب صندل ساخته ‌شده‌اند.

بطری این عطر بسیار جالب و زنانه طراحی شده است. وقتی به بطری Glamour Excessive نگاه کنید، به‌سرعت متوجه شباهت زیاد آن با طرح پاپیون خواهید شد. روی بطری، یک پاپیون بنفش با روبان کار شده است. این پاپیون، Glamour Excessive را از سایر عطرهای هم‌رده‌اش جدا می‌کند. مایع صورتی‌رنگ و مایل به بنفش درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح دیده می‌شود. در بطری به رنگ مایع درون شیشه است و هماهنگی جالبی با آن ایجاد کرده است.

  • رایحه اولیه : هل , نارگیل
    رایحه میانی : زنبق , فریزیا , گل صدتومانی
    رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , مشک , نعناع هندی

خرید ادکلن اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر بورژوا گلامور اکسسیو

ادکلن بورژوا گلامور اکسسیو

بورژوا گلامور اکسسیو

Bourjois Glamour Excessive