عطر ادکلن بولگاری گیان | جیان | Bvlgari Gyan

عطر ادکلن بولگاری گیان | جیان | Bvlgari Gyan

عطر ادکلن بولگاری گیان-Bvlgari Gyan عطری است با رایحه گرم.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن بولگاری گیان-Bvlgari Gyan عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن بولگاری گیان-Bvlgari Gyan
عطر ادکلن بولگاری گیان-Bvlgari Gyan

برند Bvlgari ،یک برند لوکس ایتالیایی برای محصولات فشن و مد است که به وسیله Stotirios Voulgaris در سال ۱۸۸۴ تاسیس شد. نام این کمپانی از نام خانوادگی موسس آن گرفته شده است و حرف V که در نام این برند آمده است کاراکتر الفبایی قدیمی لاتین برای حرف U می باشد، بنابراین نام این برند به صورت Bulgari تلفظ می شود.

موسس این کمپانی سوتیریو وولگاریس، در اصل زاده کشور یونان می باشد که در آن کشور او کار در صنعت جواهر را آموخت. او در سال ۱۸۷۷ کشور موطن خود را ترک کرد و به Corfu و سپس به ناپل رفت که قبل از ساکن شدن او در سال ۱۸۸۱ در رم بود. او در سال ۱۸۸۴ کارخانه و کمپانی بولگاری را تاسیس کرد.

مغازه اصلی این کمپانی در سال ۱۹۰۵ با کمک پسران او باز شد که در Via dei Condotti بود و به سرعت خیلی موفق شد و به شهرت بالایی رسید. اولین مغازه های بین المللی این کمپانی در سال ۱۹۷۰ در نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو افتتاح شد. کمپانی بولگاری چندین سال است که در هتل Pierre در نیویورک نمایشگاه ها و فروشگاه های مخصوص خود را دارد و در سرتاسر جهان بیش از ۳۰۰ فروشگاه دارد.

  • رایحه ها: یاس , روایح دودی , نعناع هندی

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر بولگاری گیان

ادکلن بولگاری گیان

بولگاری گیان

Bvlgari Gyan