عطر ادکلن جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلت-Givenchy Live Irresistible Eau de Toilette

عطر ادکلن جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلت-Givenchy Live Irresistible Eau de Toilette عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطرو ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلتGivenchy Live Irresistible Eau de Toilette عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلت-Givenchy Live Irresistible Eau de Toilette

عطر ادکلن جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلت-Givenchy Live Irresistible Eau de Toilette،بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی می باشد.

پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوستتان بوی گلابی، تمشک، آناناس، لیموترش و گریپ‌فروت را استشمام خواهید کرد.پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل رز، فلفل سیاه، تمشک، نت‌های سبز، گل زنبق دره و هلو ساخته‌شده‌اند. در ادامه شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از ترکیب مشک، نت‌های چوبی، عنبر، کارامل، گیاه پاتچولی، وانیل و گل بنفشه ساخته‌شده‌اند.

بطری این عطر بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. روی شیشه برجستگی‌های زیبایی دیده می‌شود. نشان Givenchy و نام عطر در یک کادر مربعی کار شده است. مایع درون بطری به رنگ صورتی است و از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود.

  • رایحه اولیه : تمشک , لیمو ترش , گریپ فروت , آناناس , گلابی
    رایحه میانی : دانه‌های قرمز , رز , گل برف , ترکیبات سبز , فلفل , هلو
    رایحه پایه : بنفشه , وانیل , روایح چوبی , مشک , کارامل , چوب عنبر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلت

ادکلن جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلت

جیوانچی لایو ایرسیستیبل ادو تویلت

Givenchy Live Irresistible Eau de Toilette