عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love عطری است شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love عطری است زنانه و شیک. عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love عطر دی کی ان وای نکتار لاو، عطری است بسیار متعادل و خوشبو که شروعی شاداب و شیرین از ترکیب رایحه مشک و میوه شلیل و همراهی رایحه گلی ملایمی از فریزیا دارد که زنانه و بسیار خوشبوست. با گذر زمان حس گلی کمی قوی تر شده و حالتی فلفلی و کمی چوبی نیز در عطر پدیدار می گردد که این تغییرات رایحه را جدی تر و پیچیده تر می کند. رایحه اولیه : گریپ فروت , فریزیا , نارنگی ماندارین , شلیل رایحه میانی : آلو قطره طلا , گل برف , یاس رایحه پایه : بهار نارنج , وانیل , مشک , موم , سدر خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم لینکهای مرتبط: عطر دی کی ان وای نکتار لاو ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو دی کی ان وای نکتار لاو DKNY Nectar Love

عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love

عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love عطری است شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love
عطر ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو-DKNY Nectar Love

عطر دی کی ان وای نکتار لاو، عطری است بسیار متعادل و خوشبو که شروعی شاداب و شیرین از ترکیب رایحه مشک و میوه شلیل و همراهی رایحه گلی ملایمی از فریزیا دارد که زنانه و بسیار خوشبوست. با گذر زمان حس گلی کمی قوی تر شده و حالتی فلفلی و کمی چوبی نیز در عطر پدیدار می گردد که این تغییرات رایحه را جدی تر و پیچیده تر می کند.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , فریزیا , نارنگی ماندارین , شلیل
    رایحه میانی : آلو قطره طلا , گل برف , یاس
    رایحه پایه : بهار نارنج , وانیل , مشک , موم , سدر

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر دی کی ان وای نکتار لاو

ادکلن دی کی ان وای نکتار لاو

دی کی ان وای نکتار لاو

DKNY Nectar Love