عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من | Masaki Matsushima M;0°С Men

عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من-Masaki Matsushima M;0°С Men

عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من-Masaki Matsushima M;0°С Men عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من-Masaki Matsushima M;0°С Men عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من-Masaki Matsushima M;0°С Men
عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من-Masaki Matsushima M;0°С Men

عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من-Masaki Matsushima M;0°С Men،همان‌طور که از رنگ شیشه‌اش پیداست بوی خنکی دارد. طراحی شیشه‌ی این عطر جزو بهترین طراحی‌های خانه‌ی عطر ماساکی ماتسوشیما است. یک بریدگی بسیار هوشمندانه در سمت چپ این شیشه وجود دارد. این بریدگی این شیشه را از باقی بطری‌های هم‌رده‌اش جدا کرده است.

شیشه‌ی مات این عطر بسیار گیرا و هوشمندانه طراحی شده و مایع آبی‌رنگ درون آن به‌خوبی دیده می‌شود. وقتی این عطر را در دست دارید، گویی یک اسلحه‌ی آماده‌ی شلیک در اختیار شما است؛ با این تفاوت که به‌جای گلوله‌های آتشین، بوی خنک و تندی را به اطرافتان شلیک می‌کنید.

عطر M;0°С Men از آن دسته عطرهای مردانه‌ای است که به‌ندرت درجایی دیده می‌شود. به همین دلیل جزو عطرهای کمیاب و خاص به‌حساب می‌آید. علاوه بر طراحی خاص و جذاب، نام‌گذاری این عطر هم بسیار جالب و مرموز انجام‌شده است. این نام‌گذاری احتمالا برای انتقال حس خنکی موجود در بوی این عطر به این شکل صورت گرفته است.

وقتی این عطر را روی پوستتان اسپری کنید، بوی مرکبات، سیب، مشک و چوب تیک کنترل اوضاع را در دست می‌گیرد. بوی این نت‌ها حال و هوای حضور در کشورهای اسکاندیناوی را برای شما تداعی خواهد کرد. پس از مدتی بوی مرکبات و سیب پررنگ‌تر شده و احساس می‌شود. این ترکیب شیرین، نشاط و انرژی خوبی را به شما و اطرافیانتان منتقل خواهد کرد.

  • رایحه میانی:مرکبات، سیب، مشک و چوب تیک

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن ماساکی ماتسوشیما M;0°С من

ادکلن ماساکی ماتسوشیما ام ۰°С من

مسکی متسوشیما ام صفر درجه سانتی گراد من

Masaki Matsushima M;0°С Men