عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش | Viktor Rolf Spicebomb Eau Fraiche

عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش-Viktor Rolf Spicebomb Eau Fraiche

عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش-Viktor Rolf Spicebomb Eau Fraiche عطری است خنک و تند.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش-Viktor Rolf Spicebomb Eau Fraiche عطری است مردانه و باکلاس.

عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش-Viktor Rolf Spicebomb Eau Fraiche
عطر ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش-Viktor Rolf Spicebomb Eau Fraiche

وقتی ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، خیلی سریع متوجه بوی فلفل صورتی، فلفل سیاه و گریپ‌فروت خواهید شد. پس از مدتی، شاهد جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید بود. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از اسطوخودوس، نمک دریایی و صمغ درخت لامی ساخته‌شده‌اند. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از تنباکو، خزه‌ی اوک‌موس و عنبر تشکیل‌شده‌اند.

بطری این عطر بسیار شبیه به نارنجک جنگی طراحی شده است. این طراحی و نام‌گذاری هوشمندانه به دلیل بوی قوی و انفجاری این عطر است. اسپایس بمب پخش بوی بسیار بالایی داشته و در همان لحظات ابتدایی اسپری کردن توجه همه را به خودش جلب می‌کند. روی بطری، روی نوار نقره‌ای‌رنگی که دور کمر بطری قرارگرفته، نام Spicebomb و در پایین آن نشان تجاری Viktor&Rolf را مشاهده می‌کنید. ضامن این نارنجک با رنگ مشکی روی بطری وصل شده است. روی این ضامن، نشان تجاری ویکتور اند رالف را مشاهده می‌کنید.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت , فلفل صورتی , فلفل
    رایحه میانی : اسطوخودوس , لامی , نمک
    رایحه پایه : تنباکو , خزه درخت بلوط , کهربا

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش

ادکلن ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش

ویکتور اند رولف اسپایس بمب او فرش

Viktor Rolf Spicebomb Eau Fraiche