عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو-Xerjoff Casamorati Regio عطری است شیرین و تند.این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو-Xerjoff Casamorati Regio عطری است مردانه و زنانه و لاکچری.

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio
عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو | Xerjoff Casamorati Regio

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو-Xerjoff Casamorati Regio از برند قدیمی و سرشناس کازاموراتی زرژاف در سال 2011 طراحی و روانه ی بازار شد . عطر ادکلن زنانه مردانه رجیو که عطری تند و شرقی است در نت ابتدایی خود رایحه ی عناصری همچون اسطوخودوس ، ترنج ، شکوفه لیمو و گریپ فروت را داراست . پس از انتشارر توافقی تند و تازه از مرکبات در نت میانی و در قلب این رایحه با ضرباهنگ رایحه های عناصری همچون قرنفل ، یلانگ یلانگ ، آلو ، گل رز ، هل و گل شمعدانی رو به رو میشویم و در انتهای مسیر خط بویایی این رایحه ، طراح از تلفیق عناصری همچون مشک ، وانیل ، آمبرته مشک ( نوعی خمیر از مشک ) و نعناع هندی بهره جسته و با این عناصر این رایحه را پایدار ساخته است.

با توجه به تلفیقی تضاد گونه از مواد در طراحی رایحه ی این عطر ، از آن میتوان در هر فصل از سال بهره برد و مناسبترین زمان برخورداری از رایحه ای دلچسب از این عطر در درازای شب میباشد . رایحه ای دراز مدت و سنگین که بی شک به سبب حضور رایحه ی اصلی ، گل شمعدانی همگی عاشق بو و خط بویی آن خواهید شد . رایحه ای منحصر بفرد که با تنالیته ی گرم و تند خود و همچنین حضور غنی انواع مرکبات در ابتدا با آرامی و در ادامه با شدت هر چه تمام میتوان از آن لذت برد . شاهکاری هنری همراه با ضمیمه ای موسیقیایی که با آرامش آغاز و به مرور اوج می گیرد.

  • رایحه تولیه: ليمو ترش، ترنج،اسطوخدوس، شکوفه ليمو ،
  • رایحه میانی: ميخک، گل شمعداني، هل سبز، يلانگ يلانگ،
  • رایحه پایه: وانيل، نعنا هندي، مشک ،مشک گل خطمي،

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کازاموراتی زرژاف رجیو

ادکلن کازاموراتی زرژاف رجیو

کازاموراتی زرژاف رجیو

ادکلن کازاموراتی زرجف رجیو

Xerjoff Casamorati Regio