عطر و ادکلن سایز بزرگ (حجم بالا)

عطر و ادکلن اورجینال با سایزهای ۱۵۰ و ۲۰۰ و بالاتر.

عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان اولین و برترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران مفتخر است برای اولین بار در ایران اقدام به فروش ادکلنهای سایز بزرگ هر برند به صورت جداگانه بنماید. لازم به ذکر است که تمامی این ادکلنها اورجینال و آکبند بوده و کمپانی سازنده خود اقدام به تولید این سایزها نموده و در سایت رسمی برند قابل مشاهده است. برای مثال ادکلن بلو شنل در سایزهای  ۵۰ و ۱۰۰ و ۱۵۰ تولید میشود و در سایت شنل نیز از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

بلو شنل در سایزهای مختلف

نکته مهم: علت رغبت عموم به خرید سایز بزرگتر قیمت مناسبتر سایز بزرگ هست و از لحاظ کیفیت محتویات تفاوتی میان سایز کوچک و بزرگ وجود ندارد و به قول یکی از دوستان قدیمی: همه آب یه بشکه ست. معمولا افزایش قیمت ۱۵۰ میل حدود بیست درصد و ۲۰۰ میل حدود چهل درصد نسبت به ادکلن ۱۰۰ میل است.

نکته مهم: برخی سایزهای بزرگ توسط کمپانی مادر به صورت اسپلش(splash) تولید میشوند یعنی فاقد اسپری (spray) هستند و به صورت ریفیل (refill) به همراه یک اسپری کوچک ارایه میشوند. برای مثال کرید اونتوس مردانه در حاضر در سایزهای ۱۰۰ میل و ۲۵۰ میل و ۵۰۰ میل و ۱۰۰۰ میل عرضه میشود و همگی سایزهای بزگ به صورت اسپلش و فاقد اسپری هستند بنابراین هنگام خرید سایزهای بزرگتر از ۲۰۰ میل حتما به اسپلش یا اسپری بودن ادکلن توجه نمایید.