مرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش-Benz VIP Club Addictive Oriental

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش-Benz VIP Club Addictive Oriental عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش-Mercedes Benz VIP Club Addictive Oriental عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش-Benz VIP Club Addictive Oriental

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش-Benz VIP Club Addictive Oriental ،برای روزهای بهاری یکی از بهترین گزینه‌های خرید عطر برای شما است.

هنگامی‌که عطر مرسدس بنز ادیکتیو اورینتال روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، متوجه بوی لیمو و نعناع خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، شادی و تمرکز را به شما منتقل می‌کند. با گذشت زمان نت‌های میانی به آهستگی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از اسطوخودوس، مریم‌گلی و برگ درخت انجیر ساخته شده‌اند. این نت‌های سه‌گانه و تند، تمرکز، انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌کنند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های‌ پایانی از چوب کشمیر، چوب صندل و دانه‌ی تونکا ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب به شما آرامش و تعادل روحی و جسمی عمیقی می‌بخشد. در مدت‌زمان کمی متوجه وابستگی خود به بوی این عطر خواهید شد. به طرزی که همیشه آن را با خودتان به همراه خواهید داشت.

شیشه به رنگ بنفش بوده و روی آن نشان تجاری قدیمی و آشنای مرسدس – بنز با رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. در پایین شیشه نام این عطر و سازنده‌ی آن با رنگ سفید چاپ شده است. در بطری با شکل خاص و رنگ‌ نقره‌ای‌اش جلوه‌ی ویژه‌ای به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , نعناع
  • رایحه میانی : اسطوخودوس , سالویا اسکلاریا , برگ انجیر
  • رایحه پایه : دانه تونکا , چوب صندل سفید , چوب کشمیر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطرمرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش

ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش

مرسدس بنز وی آی پی کلاب ادیکتیو اورینتال-بنفش

ادکلن مرسدس بنز بنفش

ادکلن مرسدس بنز ادیکتیو اورینتال

Benz VIP Club Addictive Oriental