مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر-مشکی-Benz VIP Club Black Leather

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر-مشکی-Benz VIP Club Black Leather عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر-مشکی-Mercedes Benz VIP Club Black Leather عطری است مردانه و کلاسیک.

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر-مشکی-Benz VIP Club Black Leather

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر-مشکی-Benz VIP Club Black Leather ، محصولی فوق العاده ویژه می باشد که به تازگی تولید و معرفی گردیده است .این ادکلن مردانه به وسیله ی هونورین بلانک معروف خلق شده است.

وقتی‌ که مرسدس بنز بلک لدر بای هونورین بلنک روی پوست و محل نبضتان اسپری می‌کنید، متوجه بوی نارنج، ریشه‌ی زنبق زرد و چرم مخمل نما خواهید شد. این ترکیب طبیعی شادی و طراوت را به شما منتقل می‌کند. با گذشت زمان نت‌های میانی به آهستگی جای نت‌های آغازی را خواهند گرفت. این نت‌ها از گیاه پاتچولی، بخور خوشبو و مریم‌گلی ساخته شده‌اند. این نت‌های سه‌گانه، تمرکز، انرژی و هیجان را به شما هدیه می‌کنند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های‌ پایانی از گل لادن، عنبر و چرم ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب به شما آرامش، اعتمادبه‌نفس و تمرکز عمیقی می‌بخشد. وقتی در خودروهای لوکس مرسدس بنز می‌نشینید، بوی چرم در بیشتر اوقات به مشامتان می‌رسد. این عطر دقیقا تداعی‌کننده‌ی همان حالت به‌یادماندنی است.

روی بطری تیره‌رنگ این عطر، نشان تجاری مرسدس – بنز را به‌وضوح می‌توانید ببینید. این نشان، همان طرحی است که در قسمت جلو‌پنجره و درب موتور خودروهای بنز دیده‌اید. در پایین شیشه، نام این عطر و طراح آن را با رنگ سفید مشاهده می‌کنید. در بطری با رنگ نقره‌ای که دارد، جدیت این عطر را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد.

  • رایحه اولیه : ترنج , ریشه زنبق , جیر
  • رایحه میانی : سالویا , روایح دودی , نعناع هندی
  • رایحه پایه : چرم , لابدانیوم , کهربا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر

دکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر-مشکی

مرسدس بنز وی آی پی کلاب بلک لدر-مشکی

ادکلن مرسدس بنز مشکی

ادکلن مرسدس بنز بلک لدر

Benz VIP Club Black Leather