مرسدس بنز کلاب اکستریم-Mercedes Benz Club Extreme

عطر ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم-Mercedes Benz Club Extreme عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم-Mercedes Benz Club Extreme عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم-Mercedes Benz Club Extreme

عطر ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم-Mercedes Benz Club Extreme ،عطری متعادل، بالانس، شیک و مردانه است که ترکیب بسیار جذابی از مرکبات و نعنای هندی به عنوان بخش شاداب و چرم و چوب ها بعنوان بخش مردانه و سنگین ارائه داده است.

شیشه‌ی Club Extreme خیلی شیک و مدرن ساخته شده است. طراحی این شیشه به‌صورت ناخودآگاه شما را به یاد خودروهای زیبای مرسدس بنز خواهد انداخت. روی بطری نشان زیبای بنز با رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. بطری به رنگ خاکستری است و حال و هوای تند و جدی آن را فاش می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب ترنج و پرتقال آغاز می شود که حسی نیمه شیرین بدلیل حضور مشک دارد و حضور نعنای هندی حس گیاهی و تند و تیزی به آن ها می بخشد. با گذر زمان مشک کمی قوی تر شده و حس شیرین و گرمای عطر را کمی افزایش داده و در این میان با اضافه شدن رایحه چرم و چوب ها حسی سنگین، چرمی و کمی دودی و تلخ به عطر افزوده می شود.

  • رایحه اولیه:نارنج، پرتقال ماندارین و گل نیلوفر آبی
  • رایحه میانی:عنبر، چرم و چوب صندل
  • رایحه پایانی:گیاه پاتچولی، مشک و نت‌های چوبی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مرسدس بنز کلاب اکستریم

ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم

مرسدس بنز کلاب اکستریم

ادکلن مرسدس بنز کلاب اکستریم مشکی

Mercedes Benz Club Extreme