مون بلان لجند ۲۰۱۲-Mont Blanc Legend Special Edition 2012

عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۲-Mont Blanc Legend Special Edition 2012 عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۲-Mont Blanc Legend Special Edition 2012 عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۲-Mont Blanc Legend Special Edition 2012

عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۲-Mont Blanc Legend Special Edition 2012، عطری است بسیار شاداب و خنک با محوریت مرکبات و رایحه گلها.

طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط یکی از بهترین و کاربلدترین عطرسازهای دنیا «Olivier Pescheux» انجام شده است.بطری Legend Special Edition 2012 در همان ابعاد و شکل لجند ساخته شده است. تفاوت این نسخه با لجند در رنگ آن است. بطری Legend Special Edition 2012 به رنگ آبی ساخته شده و نشان‌دهنده‌ی بوی ملایم‌تر و خنک‌تر آن است. روی در بطری نشان تجاری مون بلان به‌خوبی حک شده است. روی شانه‌های فلزی بطری، ستاره‌ی معروف Montblanc دیده می‌شود.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و کمی تلخ ترنج و رایحه سبز و گیاهی نعناء آغاز میشود که حسی آبدار و بسیار پرانرژی دارد. با گذر زمان شیرینی بسیار ملایمی از مشک به عطر اضافه شده و رایحه ملایمی از گل یاس نیز عطر را همراهی میکند اما حس مرکباتی و ترش ترنج تا انتها بعنوان اصلی ترین رایحه همراه شما خواهد بود و شما را سرحال نگاه خواهد داشت.

  • رایحه اولیه : گل زنجبیل – ترنج – پرتقال ماندارین – نعنا
    رایحه میانی : اسطوخودوس – یاس – رز
    رایحه پایه : صندل – خزه – کهربا – دانه تونکا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مون بلان لجند ۲۰۱۲

ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۲

ادکلن مون بلان لجند اسپشیال ادیشن ۲۰۱۲

مون بلان لجند ۲۰۱۲

ادکلن مون بلان لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۲

مونت بلنک لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۲

Mont Blanc Legend Special Edition 2012