مون بلان لجند ۲۰۱۴-Mont Blanc Legend Special Edition 2014

عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۴-Mont Blanc Legend Special Edition 2014 عطری است تند و خنک. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۴-Mont Blanc Legend Special Edition 2014 عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۴-Mont Blanc Legend Special Edition 2014

عطر ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۴-Mont Blanc Legend Special Edition 2014، بویی خنک و تازه داشته و برای روزهای گرم مناسب است.طراحی و فرمولاسیون اسپشال ادیشن ۲۰۱۴ توسط عطرساز مشهور «اولیویه پیشو» (Olivier Pescheux) انجام شد.

اگر با دقت به شیشه‌ی این ادو تویلت نگاه کنید، اولین ویژگی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، رنگ آبی آن است. در بطری و شانه‌های بطری هارمونی خوبی ایجاد می‌کنند. درخشش قسمت‌های فلزی این نسخه‌ی جدید از نسخه‌ی قبلی بیشتر است. روی در بطری نشان تجاری Mont Blanc و ستاره‌ای که همه‌جا با آن همراه است، حک شده. مایع درون شیشه به رنگ آبی است.

با اسپری کردن این مون بلان جدید روی محل نبض و یا لباس خود، بوی لیمو و نعناع کنترل جو موجود را در اختیار می‌گیرد. خنکی این ترکیب باعث ایجاد هیجان و نشاط در شما خواهد شد. پس از مدتی این ترکیب جای خود را به نت‌های میانی خواهد داد. نت‌های میانی از برگ گل بنفشه، سیب سبز و هل تشکیل می‌شود. تندی ملایم ناشی از این مثلث طبیعی انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه‌ی شما را تامین می‌کند. با گذشت زمان و جا افتادن این نت‌ها، بوی چوب کم‌کم جای آن‌ها را می‌گیرد. تاثیر نت‌انتهایی روی ماندگاری رایحه‌ی مون بلان لجند ۲۰۱۴بسیار زیاد است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش سبز , نعناع
    رایحه میانی : هل , سیب , برگ بنفشه
    رایحه پایه : روایح چوبی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مون بلان لجند ۲۰۱۴

ادکلن مون بلان لجند ۲۰۱۴

مون بلان لجند ۲۰۱۴

ادکلن مون بلان لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۴

مونت بلنک لجند اسپشال ادیشن ۲۰۱۴

مون بلان لیجند ۲۰۱۴

Mont Blanc Legend Special Edition 2014