مون بلان لیدی امبلم-Mont Blanc Lady Emblem

عطر ادکلن مون بلان لیدی امبلم-Mont Blanc Lady Emblem عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مون بلان لیدی امبلم-Mont Blanc Lady Emblem عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن مون بلان لیدی امبلم-Mont Blanc Lady Emblem

عطر ادکلن مون بلان لیدی امبلم-Mont Blanc Lady Emblem،نسبتا معتدل و متمایل به خنک برخوردار بوده و در دسته کارهای شیرین قرار می گیرد.

اگر به شیشه‌ی این عطر زیبا نگاه کنید، به‌سرعت محو تماشای درخشش نور در این الماس قشنگ خواهید شد. این شیشه‌ی صورتی کم‌رنگ به تنهایی برای تزیین میز آرایش شما کافی است.

به‌محض اولین اسپری از عطر لیدی امبلم، بوی انگور قرمز، مارمالاد، رز صورتی و هلو، مشامتان را نوازش خواهد کرد. این ترکیب شیرین و نسبتاً خنک، انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما فرستاده و پرخاشگری و استرس را از شما دور می‌کند. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های ابتدایی به سمت نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گیاه پاتچولی و چوب صندل تشکیل‌شده‌اند. گیاه جادویی پاتچولی که از خانواده‌ی نعناع است، بوی شیرین و تندی داشته که شما را یاد بوی چوب می‌اندازد. چوب صندل، تعادلی عجیب میان روح و جسم شما برقرار و افسردگی، استرس و اضطراب را از شما دور می‌کند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی مشک و تمشک فضای اطرافتان را تحت تأثیر خودش را قرار می‌دهد.

  • رایحه اولیه : انگور فرنگی سرخ , رز , هلو , مارمالاد
    رایحه میانی : چوب صندل سفید , اقاقیای پالیساندر , نعناع هندی
    رایحه پایه : تمشک , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مون بلان لیدی امبلم

ادکلن مون بلان لیدی امبلم

مون بلان لیدی امبلم

ادکلن مونت بلنک لیدی امبلم

Mont Blanc Lady Emblem