هرمس کانسنتر د اورنج ورت-Hermes Concentre d`Orange Verte

عطر ادکلن هرمس کانسنتر د اورنج ورت-Hermes Concentre d`Orange Verte عطری است خنک و تند.این عطر در سال ۲۰۰۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن هرمس کانسنتر د اورنج ورت-Hermes Concentre d`Orange Verte عطری است زنانه و مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن هرمس کانسنتر د اورنج ورت-Hermes Concentre d`Orange Verte

عطر ادکلن هرمس کانسنتر د اورنج ورت-Hermes Concentre d`Orange Verte،عطری سبز، گیاهی و تلخ و در عین حال شاداب و مرکباتی است که رایحه ای طبیعی از برگها و میوه پرتقال را ارائه داده است.

بطری این عطر خیلی شیک و خوش‌دست به نظر می‎رسد. روی بطری سبز رنگ این عطر نام Concentre d`Orange Verte و نشان تجاری هرمس با رنگ روشن کار شده است. درپوش مشکی‌رنگ Concentre d`Orange Verte به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی سبز، تلخ و گیاهی ریحان آغاز می شود که ترکیبش با رایحه پرتقال حسی همانند بو کردن پرتقال تازه همراه مقادیر زیادی برگ های درخت پرتقال که زخمی و له شده اند و بوی سبز و تلخشان به صورت قوی به مشام می رسد را تداعی می کند. با گذر زمان عطر حس سبزتری پیدا می کند و با اضافه شدن چوب درخت سدر کمی تلخ تر شده و در عین حال به صورت خیلی جزئی شیرین نیز می گردد.

  • رایحه ها : پرتقال , ریحان , کهربا , سدر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر هرمس کانسنتر د اورنج ورت

ادکلن هرمس کانسنتر د اورنج ورت

هرمس کانسنتر د اورنج ورته

هرمس کنسانتقه دوقانژ وقت