هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت-Hugo Boss Hugo Just Different

عطر ادکلن هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت-Hugo Boss Hugo Just Different عطری است تند و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت-Hugo Boss Hugo Just Different عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت-Hugo Boss Hugo Just Different

عطر ادکلن هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت-Hugo Boss Hugo Just Different،عطری است شاداب، میوه ای و شیرین که با رایحه دوست داشتنی سیب ترکیب با نعناء آغاز می شود که سیب باعث به وجود آمدن حسی میوه ای و نعناء نیز باعث ایجاد حسی گیاهی، تلخ و خنک در عطر می گردد. در کنار دو رایحه مذکور رایحه کاملا مشخصی از مشک نیز قرار دارد که حسی گرم و شیرین به ترکیب شاداب عطر می دهد. با گذر زمان رایحه گیاهی نعناء کم کم محو شده و جای خود را به نعنای هندی می دهد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین، میوه ای و شاداب است که حسی خاکی و فلفلی مانند از نعنای هندی و کمی گشنیز به همراه دارد.

بطری این عطر بسیار ساده و مردانه طراحی شده است. روی بطری سیاه‌رنگ این عطر، نشان تجاری هوگو باس که با رنگ قرمز چاپ شده را مشاهده می‌کنید. در بطری به شکل ویژه‌ای ساخته شده است. این در فلزی، با یک بست فلزی به گردن بطری متصل شده تا هم مانع گم‌شدن احتمالی در شده و هم بر زیبایی کلی بطری افزوده باشد.

  • رایحه اولیه : نعناع , سیب
    رایحه میانی : فریزیا , ریحان , گشنیز
    رایحه پایه : لابدانیوم , کشمران , صمغ کندر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت

ادکلن هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت

هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت

Hugo Boss Hugo Just Different