ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰-Viktor Rolf Flower Bomb 2010 Edition

عطر ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰-Viktor Rolf Flower Bomb 2010 Edition عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطرو ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰- Viktor Rolf  Flower Bomb 2010 Edition عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰-Viktor Rolf Flower Bomb 2010 Edition

عطر ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰-Viktor Rolf Flower Bomb 2010 Edition،که توسط Olivier Polge در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی گردید ، محصولی با رایحه ای رویایی و فوق العاده هوس انگیز می باشد.این عطر که مخصوص فصل تعطیلات و جشن های مختلف طراحی شده الهام گرفته از زیورآلات درخشان و پر زرق و برق بوده و سرشار از رایحه ی گل هایی است که شادی ، لذت و هیجان را با خود به ارمغان می آورند.

این محصول در بطری به سبک یک ستاره ی باله و سمبلی از لباس مخصوص آن که دامنی کوتاه و پر چین است قرار دارد که درست اندازه ی یک الماس ارزشمند می ارزد . ترکیب گرم و شیرین آن که انفجاری از گل های رنگین و بسیار خوشبو است با رایحه ای از ترنج و چای سبز شروع شده ، در قلب با انواعی از گل ها پیوند خورده و در نهایت به بیسی از عنبر و نعناع هندی می رسد . رایحه ی لطیف و دلپذیر ترنج و ترکیب آن با گل رز به آن جذابیت و اغواگری خاصی بخشیده است.

  • رایحه اولیه : چای – ترنج
  • رایحه میانی : گل رز – یاس – ارکیده – مانگا
  • رایحه پایه : عنبر– نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰

ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰

ویکتور اند رولف فلاور بمب ادیشن ۲۰۱۰

Viktor Rolf Flower Bomb 2010 Edition