پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس زنانه-Paco Rabanne Black XS Los Angeles for Her

عطر ادکلن پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس زنانه-Paco Rabanne Black XS Los Angeles for Her عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس فور هر-Paco Rabanne Black XS Los Angeles for Her عطری است زنانه و لاکچری.

عطر ادکلن پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس زنانه-Paco Rabanne Black XS Los Angeles for Her

عطر ادکلن پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس زنانه-Paco Rabanne Black XS Los Angeles for Her،عطری است میوه ای، شیرین و مدرن که شروعی دلپذیر از رایحه ترش و شیرین (بیشتر متمایل به شیرین) پرتقال و توت وحشی دارد که رایحه ملایمی از گل ها نیز در کنارشان حضور دارند تا شادابی و طراوت بیشتری به عطر بدهند.

با گذر زمان عطر گرم تر و شیرین تر شده و حسی وانیلی پیدا می کند و حال رایحه نارگیل نمایان می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و میوه ای حاصل از ترکیب نارگیل و مرکبات است که رایحه گل ارکید نیز در کنارشان براحتی قابل استشمام است تا رایحه را جذاب تر، زنانه تر و دوست داشتنی تر نماید.

بطری این عطر بسیار زنانه و شیک طراحی شده و به‌خوبی در دست جا می‌شود. روی بطری مشکی‌رنگ این عطر نام بلک اکیس اس دیده می‌شود. حروف LA با رنگ دیگری در این عنوان دیده می‌شود. این حروف به لس آنجلس اشاره دارند. درپوش بطری با رنگ مشکی و طرح زیبایش به‌خوبی روی شیشه قرار گرفته است.

  • رایحه اولیه : نارنج , لیمو ترش , کرانبری , نارگیل , تمبر هندی
    رایحه میانی : ارکیده , مگنولیا , یاس , گل خربق , هلو
    رایحه پایه : وانیل , روایح چوبی , مشک , کهربا , کارامل , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس زنانه

ادکلن پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس زنانه

پاکو رابان بلک ایکس اس لس آنجلس زنانه

Paco Rabanne Black XS Los Angeles for Her