کرید آکوا فیورنتینا-Creed Acqua Fiorentina

عطر ادکلن کرید آکوا فیورنتینا-Creed Acqua Fiorentina از برند  سلطنتی کرید در سال ۲۰۰۹ با رایحه ی خنک و شیرین برای بانوان به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر کرید  آکوا فیورنتینا عطری است زنانه و شیک.

عطر کرید آکوا فیورنتینا – Creed Acqua Fiorentina

عطر کرید آکوا فیورنتینا – Creed Acqua Fiorentina یک عطر زنانه‌ است که با الهام از فرهنگ و هنر فلورانس ایتالیا در قرن پانزدهم یعنی دوره‌ی رنسانس ساخته شده است. خصوصیات گلی میوه ای ای عطر ناشی از گلها و میوه های باغات فلورانس است.

Acqua Fiorentina بوی شیرین و خنکی دارد و به همین دلیل برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر نتیجه‌ی همکاری دو عطرساز از خانواده‌ی کرید است. این دو عطرساز «Olivier Creed» و «Erwin Creed» نام دارند. Acqua Fiorentina در سال ۲۰۰۹ به بازار معرفی شده است. بطری این عطر بسیار زنانه و خوش‌دست در نظر گرفته شده است. روی بطری این عطر نشان تجاری کرید و نام Acqua Fiorentina را با خطی زیبا مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ صورتی بوده و از روی شیشه‌ی شفاف Acqua Fiorentina دیده می‌شود. درپوش بطری به رنگ نقره‌ای بوده و Acqua Fiorentina را زیباتر کرده است. پس از اسپری کردن Acqua Fiorentina روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آلوی سیاه و سیب سبز خواهید شد. این ترکیب طبیعی میوه‌ای و شیرین، انرژی و طراوت را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل رز، گلابی، نارنج و لیمو ساخته می‌شوند. بوی شیرین این نت‌‌‌های گلی و مرکباتی، انرژی مثبت و شادی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب سدر ویرجینیا، چوب صندل و گریپ فروت تشکیل شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها، اعتمادبه‌نفس بالایی خواهید داشت.

  • رایحه اولیه:آلوی سیاه و سیب سبز
  • رایحه میانی:گل رز، گلابی، نارنج و لیمو
  •  رایحه پایانی:چوب سدر ویرجینیا، چوب صندل و گریپ فروت

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید آکوا فیورنتینا

ادکلن کرید آکوا فیورنتینا

کرید آکوا فیورنتینا

Creed Acqua Fiorentina