کرید امپریال میلسیم-Creed Imperial Millesime

عطر ادکلن کرید امپریال میلسیم-Creed Imperial Millesime عطری است خنک و ترش. این عطر در سال ۱۹۹۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلنکرید امپریال میلسیم-creed Imperial Millesimee عطری است زنانه و مردانه و اغواکننده.

عطر ادکلن کرید امپریال میلسیم-Creed Imperial Millesime

عطر ادکلن کرید امپریال میلسیم-Creed Imperial Millesime ،محصول کشور فرانسه است و توسط اولیویر کرید Olivier Creed طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.عطر مشترک زنانه و مردانه کرید ایمپریال میلسیم رایحه ای ترش و جذاب و عاشقانه برای بانوان و آقایان دارد که یادآور بوی دریا و عطر مرکبات است و از نت هایی از همین دسته ها تشکیل شده است.

بطری Imperial Millesime بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. طرح این شیشه موردپسند آقایان و بانوان است. روی بطری نشان زیبای کرید با رنگ طلایی دیده می‌شود. نام Imperial Millesime هم در پایین نشان کرید کار شده است. مایع طلایی‌ رنگ درون بطری به رنگ طلایی بوده و به‌خوبی از روی شیشه‌ی طلایی Imperial Millesime دیده می‌شود.در بطری با رنگ طلایی و شکل زیبایش جذابیت Imperial Millesime را بیشتر کرده است.

پس از اولین اسپری از Imperial Millesime روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نمک دریایی و میوه خواهید شد. این ترکیب شیرین و خنک، تازگی و طراوت را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. این نت‌ها از نارنج، لیمو، پرتقال ماندارین و گل زنبق تشکیل شده‌اند. این ترکیب گلی و مرکباتی انرژی و شادی را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از مشک، چوب و نت‌های دریایی تشکیل شده‌اند. این ترکیب سه‌گانه و شیرین هیجان و انرژی زیادی را در شما به وجود می‌آورد.

  • رایحه اولیه : میوه‌جات , نمک
    رایحه میانی : لیمو ترش , ترنج , زنبق , نارنگی ماندارین
  •  رایحه پایه : روایح چوبی , آب دریا , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید امپریال میلسیم

ادکلن کرید امپریال میلسیم

کرید امپریال میلسیم

ادکلن کرید امیپریال میلزیم

Creed Imperial Millesime