کرید اورجینال سانتال – Creed Original Santal

عطر ادکلن کرید اورجینال سانتال – Creed Original Santal از برند  سلطنتی کرید در سال ۲۰۰۵ با رایحه ی معطر شرقی گرم و تلخ برای  آقایان و بانوان به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر کرید اورجینال سانتال عطری است مردانه و با شکوه.

عطر کرید اورجینال سانتال – Creed Original Santal

در سال ۲۰۰۵ عطر و ادکلن مردانه کرید اورجینال سانتال (Original Santal Creed for Men) که سنبل شکوه خانواده های سلطنتی هندی می باشد توسط برند  Creed خلق شد . این عطر با رایحه ی گرم و تند برای مصرف در طول ماه های سرد سال پیشنهاد عالی می باشد. اسانس چوب صندل از هند با دیگر عناصر شناخته شده برای عطر و بوی زیبا، قدرت معنوی و قدرت آرام بخش ترکیب شده است. ادکلن کرید اورجینال سانتال حس گرم روزهای پر افتخار و لذت داشتن شکوه و جلال را در مصرف کننده القا میکند. ماندگاری طولانی این عطر و خالص بودن ترکیبات عطری آن یکی دیگر از مزیتهای بسیار فوق العاده این محصول برند کرید میباشد.

با دیدن این ادو پرفیوم، چند واژه در ذهن شما تداعی می‌شود؛ لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق.طراحی و فرمولاسیون این عطر را دو عضو خانواده‌ی کرید یعنی «Olivier Creed» و «Erwin Creed» انجام داده‌اند. نتیجه‌ی این همکاری خانوادگی، ساخته‌شدن عطری است که با استشمام آن حس آزادی و رهایی خواهید داشت.

  • رایحه اولیه : دارچین , چوب صندل سفید , دانه سرو کوهی , گشنیز
  • رایحه میانی : برگ درخت نارنج , اسطوخودوس , رزماری , زنجبیل
  • رایحه پایه : وانیل , دانه تونکا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کرید اورجینال سانتال

ادکلن کرید اورجینال سانتال

کرید اورجینال سانتال

Creed Original Santal