کنزو لئو پار میرور ادیشن مردانه-kenzo L`Eau par Kenzo Mirror Edition pour Homme

عطر ادکلن کنزو لئو پار میرور ادیشن مردانه-kenzo L`Eau par Kenzo Mirror Edition pour Homme عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کنزو لئو پار میرور ادیشن-kenzo  L`Eau par Kenzo Mirror Edition pour Homme عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن کنزو لئو پار میرور ادیشن مردانه-kenzo L`Eau par Kenzo Mirror Edition pour Homme

عطر ادکلن کنزو لئو پار میرور ادیشن مردانه-kenzo L`Eau par Kenzo Mirror Edition pour Homme،در بهار سال ۲۰۱۴ از خانواده محبوب لئوپار ، روانه دنیای عطر و ادکلن گردید . برند مشهور کنزو برای آمبولانژ جدید خود یعنی ورژن میرور ، عطر ادکلن مردانه کنزو لئوپار میرور ادیشن را معرفی کرده است.

طراحی بطری این عطر مردانه نیز همانند سایر محصولات هم خانواده اش از این برند ، تنها با اندکی تغییر در رنگ ظاهری بطری طراحی گشته که با قرار گرفتن لایه ای جیوه ای رنگ در قسمت پشت بطری ، بازتاب واقعیتی از حس خوب مردانگی در رویایی دست نیافتنی در ساحل اقیانوس را به دارنده القا می دارد.

این عطر در نت ابتدایی با رایحه های نکتار انگور ، گریپ فروت و ریحان کار خود را آغاز می نماید . در ادامه و در نت میانی این عطر مردانه رایحه های مریم گلی ، رایحه اقیانوس و میوه درخت ژونیپر قرار گرفته و در نهایت خط بویی عطر ادکلن مردانه کنزو لئوپار میرور ادیشن ، با رایحه های وتیور و مشک سفید پایان می پذیرد.

  • رایحه میانی:مریم گلی ، رایحه اقیانوس و میوه درخت ژونیپر
  • رایحه ابتدایی:نکتار انگور ، گریپ فروت و ریحان
  • رایحه پایه:وتیور و مشک سفید

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کنزو لئو پار میرور ادیشن مردانه

ادکلن کنزو لئو پار میرور ادیشن مردانه

کنزو لئو پار میرور ادیشن مردانه

kenzo L`Eau par Kenzo Mirror Edition pour Homme